قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

تاکنون پالی گان بیش از 50 DApp را در زنجیره جانبی اتریوم مستقر کرده است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین).

  • هر کدام از این لایه‌ها به طور خاصی ایفای نقش میکنند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
  • تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم.
  • در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .
  • توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .

در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید.

طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است. قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود. نظر تحلیلگران درمورد آینده دنت DENT DENT برای کاهش هزینه داده های تلفن همراه و هزینه های رومینگ داده از طریق استفاده از معماری غیرمتمرکز… در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد.

تاثیرات ادغام اتریوم بر شبکه پالی گان | بررسی و عملکرد قیمت MATIC

لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت. نظر تحلیلگران در مورد آینده استورج STORJ چیست؟ توکن STORJ ارز رمزنگاری شده بومی پلتفرم فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز مبتنی بر ابر آزمایشگاه‌های… مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت. رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است.

مهم.2 پس از تحلیل.مهم

این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است. این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است.

به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار