ضررهای THG در سال مالی 2022 افزایش می یابد زیرا آپولو گلوبال پیشنهاد اولیه را ارائه می دهد – WWD


لندن – سهام ،ده‌فروشی آنلاین لوازم آرایشی THG، که قبلا با نام The Hut Group شناخته می‌شد، روز سه‌شنبه پس از افزایش زیان شرکت به 540 میلیون پوند در سال مالی 2022 به دلیل فشارهای تورمی و کاهش ارزش، بیش از 16 درصد کاهش یافت.

پس از تایید THG مبنی بر اینکه شرکت سهامی خصوصی Apollo Global Management Inc. پیشنهاد اولیه ارائه کرده است، پس از افزایش قیمت در روز دوشنبه، سهام در معاملات اوا، صبح به 0.81 پوند سقوط کرد. THG پیشنهاد آپولو برای به دست آوردن کل سرمایه سهام صادر شده THG را “بسیار مقدماتی” و غیر ا،ام آور توصیف کرد.

به گفته THG، که از زمان عرضه در بورس لندن در سپتامبر 2020، آپولو باید تا ساعت 5 بعدازظهر در 15 می پیشنهادی ارائه دهد یا از آنجا خارج شود.

THG صاحب ،ده فروشان آنلاین از جمله Cult Beauty و Lookfantastic و برندهایی مانند Perricone MD و Espa است. نتایج سال 2022 خود را روز سه شنبه منتشر کرد و نشان داد که درآمد گروه با 2.7 درصد افزایش به 2.24 میلیارد پوند رسیده است.

زیان سال مالی از 138 میلیون پوند به 540 میلیون پوند افزایش یافت.

THG گفت که ضرر و زیان به دلایل مختلفی افزایش یافته است، از جمله تلاش‌هایش برای محدود ، مواجهه مشتریان با افزایش هزینه کالا، و کاهش 275.4 میلیون پوندی نرم‌افزاری که برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های شخص ثالث استفاده می‌کند.

همچنین مجموعه‌ای از هزینه‌های غیر تکراری را در این دوره فهرست کرده است، از جمله 32.4 میلیون پوند که برای بررسی استراتژیک هزینه شده است. 18.5 میلیون پوند برای تحویل بین‌المللی، عمدتاً در آسیا، و عمدتاً مربوط به محدودیت‌های COVID، و 14.8 میلیون پوند هزینه‌های اداری پس از سازمان‌دهی مجدد شرکت و ا،اج‌های مرتبط.

متیو مولدینگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی THG، گفت که با وجود تعدیل EBITDA، یا سود قبل از مالیات، استهلاک و استهلاک، در سال 2022 «در ابتدای سال برنامه‌ریزی شده بود، این تا حد زیادی نتیجه ما بود. استراتژی برای به حداقل رساندن تأثیر تورم بر پایگاه مشتریان ما.»

مولدینگ گفت که چشم انداز سال مالی 2023 به دلیل کاهش هزینه های ورودی “بسیار بهبود یافته” است و گفت که بخش Ingenuity THG که وب سایت ها را برای اشخاص ثالث اداره می کند، تغییر مکان داده و سازماندهی مجدد شده است.

او گفت: «اکنون سود سهام پرداخت می کند، که با اعلامیه های اخیر و خط لوله قوی 2023 گواه آن است. در اوایل این ماه، THG Ingenuity یک همکاری 10 ساله با ،ده‌فروش تجارت الکترونیک زیبایی Maximo Group، که مالک سایت‌هایی از جمله allbeauty.com و fragrancedirect.co.uk است، امضا کرد.

THG Ingenuity گفت که از سه ماهه دوم سال 2023 به “شریک عملیاتی کلیدی ما،یمو در بریت،ا” تبدیل خواهد شد و خدمات انبار و تکمیل را از سه ماهه دوم 2023 ارائه می کند.

به دنبال یک برنامه سرمایه گذاری سه ساله در زیرساخت، مولدینگ گفت که THG دارای «زیرساخت فناوری و قابلیت تحقق جه،» است تا اطمینان حاصل کند که «در موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در این مسیر رشد قرار دارد».

در سال مالی 2023، THG گفت که انتظار رشد تک رقمی پایین تا متوسط ​​را دارد. این گروه اضافه کرد که “سودآوری و بهبود جریان نقدینگی” در سه ماهه اول نشان دهنده “بازیابی قابل توجه حاشیه در طول سال” است.

این شرکت گفت که در حال تلاش برای بازیابی حاشیه سود EBITDA تعدیل شده تاریخی حدود 9 درصد در میان مدت است. در مقایسه، حاشیه EBITDA تعدیل شده برای سال مالی 2022 2.9 درصد بود.

با توجه به کاهش قیمت سهام، مشکلات ساختاری و مدیریتی، THG با پیشنهادات ناخواسته غریبه نبوده است.

آپولو یکی از بسیاری از شرکت‌های سهام خصوصی است که در این شرکت فعالیت کرده است.

آوریل گذشته، مولدینگ گفت که هیئت مدیره “پیشنهادهای شاخصی از طرف های متعدد در هفته های اخیر” دریافت کرده است، اما آنها همه آنها را رد ،د زیرا آنها ارزش THG را منع، نمی کنند.

مولدینگ در مورد اینکه خواستگاران چه ،، بودند، چه قیمتی ارائه ،د و یا حتی چقدر جدی بودن این پیشنهادات توضیح نداد.

بر اساس گزارش های مطبوعات بریت،ا در آن زمان، خواستگاران برتر، غول های سهام خصوصی آمریکایی، لئونارد گرین و شرکا بودند. Advent International، و Clayton، Dubilier & Rice. همه آنها در آن زمان از اظهار نظر خودداری ،د.

علیرغم عرضه اولیه اولیه سهام پرفروش، THG شروعی دشوار در بازارهای عمومی داشت و سرمایه‌گذار، که نظارت Moulding بر این شرکت را زیر سوال بردند، و ارزش پلتفرم Ingenuity، که راه‌حل‌های تجارت الکترونیکی را به صاحبان برند مجوز می‌دهد، دیجیتالی دیگر را ارائه می‌کند. خدمات و توسعه و تولید محصولات زیبایی را برای اشخاص ثالث انجام می دهد.

THG از آن زمان اقداماتی را برای اصلاح این مسائل انجام داده است، به طوری که مولدینگ از سمت خود به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مش، کناره‌گیری کرد و سهام طلایی خود را در شرکت کنار گذاشت، که به او قدرت وتوی ویژه و توانایی جلوگیری از تلاش‌های تصاحب را داد.

سهام THG در حال حاضر بسیار کمتر از قیمت شناور 5 پوند معامله می شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/thg-losses-widen-fiscal-2022-apollo-global-makes-preliminary-bid-1235618879/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با