خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است.

از بین بنیان‌گذاران ارز متیک و شبکه پالی گان، Jaynti نقش کلیدی و مهمی را در اجرای پلاسما و سیستم WalletConnect در اتریوم ایفا کرده است. همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد.

  • در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد.
  • برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید.
  • ماتیک در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی میکنند قابل نگهداری میباشد که از معتبر ترین آنها میتوان از تراست ولت،کوینومی، اتمیک ولت یاد کرد.
  • از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد.
  • پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است.

پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود. رایااکسچنج صرافی معتبر در زمینه ارز های دیجیتال است که با هدف ایجاد بستری امن برای تبادل ارز های دیجیتال در سال 1398 شروع به فعالیت کرده است .

این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

تاریخچه و بنیان گذاران پلتفرم پالی گان Polygon

ارز پالیگان با نماد اختصاری MATIC در رتبه 10 ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد. ارزش بازار یا Market cap پالیگان هم اکنون 7,431,207,351 دلار آمریکاست. “پی ام ایکس چنج” را شما انتخاب کنید، سرعت و امنیت را ما هدیه می‌کنیم. کارآفرینی و افزایش منابع درآمد داخلی و حس دلنشین کسب درآمد در قالب پول الکترونیک و ارزهای دیجیتال را با ما تجربه کنید. “پی ام ایکس چنج” هم‌پای همیشگی کاربران بوده و بدون محدودیت‌های بین‌المللی، سرویس‌دهنده تمامی فعالیت‌های ارزی شما عزیزان خواهد بود.

خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید. طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید.

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

نحوه خرید از والکس

سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است.

13 تیر 1401

سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. بررسی داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که ارزش ذخایر بایننس کوین در صندوق دارایی امن برای کاربران بایننس برابر با ۳۶۷میلیون دلار است. باقی‌مانده ذخایر این صندوق از ۳۰۰میلیون دلار استیبل کوین بایننس یو‌اس‌دی و ۲۷۰میلیون دلار بیت کوین تشکیل شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار