آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

در مرحله بعد، لازم است ناخنهای خود را زیر نور فرابنفش قرار دهید تا ژل سخت شود. مصنوعی می‌تواند در انتقال خوش سلیقه‌ای شما در زمینه مد و فشن و نیز ایجاد ناخنهای هیجان انگیز بلند کمک کنند. اما توجه کنید که هرچند خود ناخنها به شما آسیب نمی‌رسانند، اما برای استفاده از آنها به اسید و سایر مواد شمیایی نیاز پیدا خواهید کرد، که ممکن است باعث واکنشهای آلرژیک شوند. از سوی دیگر، آسیب به ناخنهای مصنوعی می‌تواند عوارضی مانند عفونت قارچی یا سایر مشکلات را به دنبال داشته باشد. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

  • بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود.
  • معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.
  • کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد.
  • پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید.
  • ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند.
  • همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است.

نظارت و رفع اشکال نه تنها پس از اتمام دوره بایستی به صورت نامحدود ارائه گردد بلکه در حین آموزش نیز هنرجو حق دارد که تحت نظر مربی خود به اندازه کافی تمرین کند. در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود.

آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر

در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود.

پاک کردن کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود.

این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود. آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند.

کاشت ناخن با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود. از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار