یونیلور ونچرز سرمایه 6 میلیون دلاری سری A را در ESQA اندونزی رهبری می کند


چه؟ به گزارش تکنود گلوبال، برند زیبایی اندونزیایی ESQA 6 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A به رهبری Unilever Ventures، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر Unilever، جمع آوری کرده است.

جزئیات East Ventures نیز در این دور شرکت کرد.

Kezia Trihatmanto، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد محصول در ESQA، گفت: «نوآوری در خط مقدم برند ما قرار دارد. رویکرد ما این است که به صورت جه، فکر کنیم و منطقه‌ای عمل کنیم، بنابراین ESQA در شناسایی روندهای بین‌المللی سریع عمل می‌کند، اما با توجه به تمرکز مشتری محور ما، پوست آسیایی و خواسته‌های محلی را برآورده می‌کند و محصولات مورد نیاز مشتری را ارائه می‌کند.

چرا؟ گفته می‌شود ESQA از سرمایه اضافی برای گسترش در سطح جه،، گسترش توزیع همه‌کاناله‌اش، و رشد ارائه محصول، استعدادیابی و تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کند.

سیندی آنجلینا، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی ESQA، گفت: «با داشتن سودآوری ثابت، در ابتدا به دنبال جذب سرمایه نبودیم، اما متوجه شدیم که با رشد ،ب و کار به تخصص استراتژیک نیاز است.

با تخصص Unilever Ventures در مشارکت با بنیانگذاران رویایی در ساخت برندهای مصرف کننده نمادین در سراسر جهان و ا،یستم قوی East Ventures در اندونزی، ESQA را برای شروع مرحله بعدی رشد خود توانمند می کند. ما هیجان زده هستیم که با هر دو سرمایه گذار خیمه شب بازی همکاری کنیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/unilever-ventures-leads-us6-million-series-a-funding-round-in-indonesias-esqa/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با