کائو برند لوازم آرایشی را برای مردان Gen Z با نام UNLICS راه اندازی کرد


چه؟ شرکت Kao یک برند لوازم آرایشی جدید برای مردان نسل Z به نام UNLICS منتشر کرده است.

جزئیات این برند که در راکوتن و آمازون شروع به کار کرد، دو محصول عرضه کرد: یک پایه آرایش شفاف و یک لوسیون.

طبق یک بی،ه مطبوعاتی، “UNLICS به طور مستقیم جهان بینی برند را به نسل بومی دیجیتال مرد، که به زیبایی آگاه هستند، منتقل می کند.

«محتوای ویدیویی منتشر خواهد شد که نشان می دهد مردان جوان هنگام آرایش ، اعتماد به نفس پیدا می کنند. این ویدیوها برای برانگیختن کنجکاوی در زیبایی طراحی شده‌اند و برای ،ب شناخت، درک و همدردی برند مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سه اینفلوئنسر به ،وان شرکای برند به UNLICS ملحق شده اند که به طور فعال برند را از طریق رویدادهای زنده در رسانه های اجتماعی بازاریابی می کنند.

چرا؟ طبق یک بی،ه مطبوعاتی: “این برند به خواسته های مردان Gen Z پاسخ می دهد که علاقه آنها به زیبایی بسیار فراتر از نظافت ساده است. سه تا از محبوب‌ترین تأثیرگذاران زیبایی مرد در ژاپن با UNLICS همکاری کرده‌اند تا در تمام مراحل ایجاد برند، از توسعه محصول تا ارتباطات، شرکت کنند.

کائو با راه‌اندازی یک برند لوازم آرایشی که آرزوی زیبایی را در مردان Gen Z تقویت می‌کند، در تلاش است تا جامعه‌ای را تحقق بخشد که در آن همه بدون در نظر گرفتن ،ت بتوانند آزادانه به دنبال زیبایی باشند و زیبایی را ابراز کنند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/kao-launches-cosmetics-،nd-for-gen-z-men-named-unlics/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با