به لطف خرید تعطیلات – WWD، فروش عطر پرستیژ 4 درصد رشد کرد


فروش عطرها که از زمان شروع همه‌گیری افزایش یافته است، از فصل ،ید تعطیلات افزایش بیشتری پیدا کرده است.

بر اساس گزارش گروه NPD، فروش عطرها از 4 اکتبر تا 2 دسامبر 4 درصد رشد داشته است.

این افزایش تا حدی به دلیل افزایش میانگین قیمت‌ها و تخفیف‌های کمتر و همچنین انتخاب مشتریان برای پیشنهادات با قیمت‌های بالاتر است – روند غالب امسال.

لاریسا جنسن، مشاور صنعت زیبایی در NPD گفت: «فروش عطرها پس از همه‌گیری به اوج جدیدی رسید، و به ویژه قابل توجه است که بازار به جای نرم شدن، این سطح بالا را حفظ می‌کند، که معمولاً پس از چنین عملکرد بی‌سابقه‌ای رخ می‌دهد.» بی،ه.

فروش عطرهای آجر و ملات به مراتب از عملکرد دسته در کانال آنلاین پیشی گرفت و 70 درصد از فروش این دسته را در 9 هفته منتهی به 3 دسامبر تشکیل می داد. به فروشگاه های فیزیکی

ماه گذشته، NPD گزارش داد که فروش عطر در سه ماهه سوم سال 2022 به 1.3 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. زیبایی پرستیژ در کل 15 درصد در طول سه ماهه رشد کرد و 6 میلیارد دلار فروش داشت.

و این احتمال وجود دارد که در باقیمانده سال شاهد پیشرفت های قابل توجه تری باشیم.

جنسن گفت: “با توجه به اینکه بیشتر ،ید عطرها در تعطیلات در دو هفته منتهی به کریسمس انجام می شود و دسامبر به تنهایی بیش از 50 درصد از فروش سه ماهه چهارم را به خود اختصاص داده است، بسیاری از موفقیت های فروش دسته عطر برای سال 2022 هنوز مشخص نشده است.” .

در ماه آگوست، Sue Nabi، مدیر اجرایی Coty Inc.، با WWD در مورد “اثر عطر” صحبت کرد – چرخشی بر روی شاخص رژ لب Leonard A. Lauder، که بیان می کند فروش لوازم آرایشی در زمان عدم اطمینان اقتصادی افزایش می یابد – در پرتو عملکرد قوی این شرکت در رده اخیر.

نبی گفت: «عطرها با همه صحبت می‌کنند – از هر سنی، با هر ،تی، و آنچه که ما دیده‌ایم، که واقعیت داده‌ها و آمار است، این است که این بازار زیبایی با مصرف عطر بالا می‌رود و این زن و مرد نیست. . این هر دو است و عمدتاً همچنین ژنرال Z است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،liday-s،pping-boosts-prestige-fragrance-sales-by-4-percent-1235451033/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با