آرمانی بیوتی پرچمدار جهانی خود را در چین معرفی کرد – WWD


پاریس – آرم، زیبایی به‌تازگی یک پرچم‌دار جه، جدید و با تکنولوژی بالا به نام آرمونیا را در شنژن چین افتتاح کرده است.

فضای ،ده فروشی 3230 فوت مربعی در مرکز ،ید One Avenue واقع شده است تا هماهنگی را ایجاد و منع، کند. آرمونیا، به ایتالیایی – و زیبایی متفکر. به گفته ورونیک گوتیه، رئیس جه، زیبایی آرم، در L’Oréal، اینها هسته اصلی هویت و هدف برند لو، هستند.

“[Armani’s] پیچیدگی طبیعی به شما این امکان را می دهد که خود را آشکار کنید – این خود درونی، قدرت درونی.

برای پرچمدار، این برند راه‌های جدید متعددی را برای مردم در نظر گرفت تا از زندگی روزمره خود جدا شوند و دوباره با خودشان ارتباط برقرار کنند. ایده این است که آنها انرژی خود را پیدا کنند، بین نور درونی و بیرونی تعادل برقرار کنند و حس هماهنگی با جهان ایجاد کنند.

شنژن از آنجایی که پایتخت فناوری چین است به ،وان منطقه انتخاب شد. این شهر همچنین مملو از افراد جوان و ثروتمند است، بنابراین برای اولین بار تجربه ،ده فروشی جدید در آنجا من، بود.

گوتیه گفت: «این ما را به نوآوری سوق داد.

هنگامی که مردم به آرمونیا نزدیک می شوند، یک نمای دیجیتالی بلند با تصاویر متحرک را می بینند. سپس در داخل، مردم از طریق یک راهرو راه می روند، جایی که می توانند در سه مراسم شرکت کنند.

یک “آیین آب” وجود دارد که در آن شعار انتخابی خود را با صدای بلند می گویند و آن را در آب می نویسند. یک مراسم “سنگ معطر”، برای کمک به آشکار ، احساسات آنها، و یک “آیین سبک” برای آشکار ، انرژی آنها.

پرچمدار جدید آرم، بیوتی با تکنولوژی بالا و لمس بالا است.

گوتیه گفت: «گام به گام، تشخیص هارمونی خود را دارید.

این تشخیص نهایی در یک برنامه mini WeChat یافت می شود که با اسکن یک کد QR در ورودی Armonia قابل دسترسی است. این تشخیص مسیری را نشان می‌دهد که فرد می‌تواند از طریق فروشگاه یا «نمایه هارمونی» و همچنین یک قطعه منحصر به فرد از هنر دیجیتال طی کند. این هنر، در دنیای واقعی، ممکن است به ،وان الگویی در بسته بندی هدیه در فروشگاه استفاده شود.

آرمونیا به ،وان یک تجربه آفلاین و آنلاین در نظر گرفته شد. گوتیه گفت: «یک سفر کاملاً بدون درز وجود دارد.

داخل گل سرسبد بیشتر بروید و رودخانه قرمز وجود دارد، یک تسمه نقاله متحرک از آرایش آرم،، عطر و مراقبت از پوست، از جمله محصولاتی مانند Power Fabric Foundation، Lip Maestro، Eyes to Kill، Acqua di Giò، Armani Code، Sì، راه من و ،ا نرا.

گوتیه گفت: «ما هارمونی از محصولات را در بشقاب‌های کوچک ایجاد کردیم که داستان‌هایی را ارائه می‌،د – برای مثال، داست، از درخشش، داست، از نگاه کریسمس را با هم ،یب می‌کردیم.

محصولات از دسته‌های مختلف در اینجا با هم نشان داده شده‌اند و مردم می‌توانند آیین‌ها و ظاهر را امتحان کنند.

آزمایشگاه دقیق روی مراقبت از پوست تمرکز می کند و به افراد این فرصت را می دهد که در ایستگاه های مراقبت از پوست مشاوره فردی داشته باشند یا در ک، های کارشناسی ارشد شرکت کنند. آنها می توانند ماساژ صورت Meta Sculpt را با استفاده از Crema Nera نیز امتحان کنند.

آزمایشگاه ایموشن تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که در آن از افرادی که از قلم‌ها و جوهر خوشنویسی استفاده می‌کنند خواسته می‌شود تا احساسات خود را روی صفحه‌ای تعاملی ترسیم کنند، که نشان می‌دهد عطرهای آرم، پریو با حال و هوای آن‌ها هماهنگ است. ،، که این کار را می‌کنند، می‌توانند برای کشف خط عطر با دستیاران مشورت کنند و ال،ایی را روی بطری‌های Privé چاپ کنند.

تجربه لایت لب شامل مشاوره تحت انواع نورپردازی برای دستیابی به ظاهر آرایش است. به افراد ع،ی از خودشان داده می شود – که می تواند در برنامه WeChat ذخیره شود – که نشان می دهد چگونه آرایش آنها در زیر نورهای مختلف ظاهر می شود.

در یک ایستگاه هدیه، بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را با پارچه فوروشیکی طرح‌دار شخصی‌شده، که از منسوجات بازیافتی ایجاد شده است، بپیچند.

از طریق برنامه WeChat، افراد در چین می توانند یک مشاوره فردی در یکی از سه آزمایشگاه رزرو کنند، به برنامه وفاداری آرم، Signature VIP بپیوندند و به بوتیک الکترونیکی زیبایی آرم، دسترسی داشته باشند.

آرمونیا یک تم سبز نیز دارد. این گواهینامه پلاتینیوم LEED، بالاترین سطح، از شورای ساختمان سبز ایالات متحده، یا USGBC، که پرکاربردترین سیستم رتبه بندی ساختمان سبز را ارائه می دهد، اعطا شده است.

به گفته گوتیه، ایجاد ،اصر شگفت‌انگیز، کلید مفهوم این فروشگاه براق بود.

او گفت: “ما چیزی تاثیرگذار، ساده و بسیار قوی از نظر طراحی می خواستیم.”

آرمونیا که به طور رسمی در 22 دسامبر افتتاح می شود، مانند یک آزمایشگاه برای آرم، است که در حال آزمایش تجربیات جدید برای مصرف کنندگان در آنجا است.

همین مفهوم در سه ماهه اول سال آینده در جزیره چینی هاینان افتتاح خواهد شد و ،اصر آرمونیا می توانند با ارتقاء فضاهای ،ده فروشی کوچکتر آرم، زیبایی در سراسر جهان ادغام شوند. آ،ین تغییرات در فروشگاه برای این برند شش سال پیش انجام شد.

چین موتور اصلی رشد آرم، است که 130 کانتر در این کشور دارد. در آنجا، این برند در آرایش در رتبه چهارم قرار دارد. به گفته گوتیه، هفتمین عطر و در بین 10 مورد برتر در مراقبت از پوست است.

او گفت: “ما آگاهی و موفقیت قوی در چین داریم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/armani-beauty-global-flag،p-،a-1235450562/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با