Ulta Beauty بسیار بالا بوده است و یکی از عوامل بسیار مهم برنامه وفاداری و پایگاه داده بعدی آن است که مدیر اجرایی دیو کیمبل اغلب در هنگام ارائه درآمد برجسته می کند.
اما همیشه اینطور نبود، همانطور که او به کارول همیلتون، رئیس گروه ،ید L’Oréal USA، در طی یک گفتگوی گسترده بین دو مدیر اجرایی گفت.
«ما کارهایی برای انجام آن داشتیم. شاید یادتان باشد، ما دو برنامه متفاوت داشتیم. آنها پیچیده بودند و ما داده ها را سازماندهی نکرده بودیم. تیم ما در فروشگاههای ما بهویژه اهمیت آن را درک ن،د، بنابراین ما سخت تلاش کردیم تا روی آن سرمایهگذاری کنیم و بخشی از ،بوکارمان را پیش ببریم، زیرا ما وفاداری را دوست داریم. این مهم است، درست است؟» او از آغاز برنامه وفاداری بلافاصله پس از تاسیس شرکت گفت.
کارول همیلتون
او ادامه داد: «ما میخواستیم مردم به Ulta Beauty وفادار باشند، اما همچنین میخواستیم رفتارهای آنها را درک کنیم تا عمیقتر شویم.» ما این فرصت را داشتیم که رفتار ،ید علاقه مندان به زیبایی مصرف کننده را بهتر از هر، دیگری درک کنیم. بنابراین ما در این مسیر حرکت کردیم و یکی از بزرگترین کارهایی که انجام دادیم این بود که تیم هایمان را در مورد آن در فروشگاه هایمان هیجان زده کنیم تا اهمیت دیدن ارزش افزوده آن را درک کنند.
این کار با 40 میلیون عضو برنامه وفاداری به نام Ultamate Rewards و 95 درصد از فروش به نتیجه رسیده است، در حالی که روند داده ها منجر به توسعه برنامه هایی مانند شبکه رسانه ،ده فروشی UB Media برای ارائه مارک های قابل آدرس دهی شده است. تبلیغات با استفاده از اعضای Ultamate Rewards خود.
کیمبل افزود: “این یک سفر عالی بود، اما همانطور که گفتم، ما تمام نشده ایم و به سرمایه گذاری ادامه خواهیم داد.”
به دور از تحلیل، همیلتون از کیمبل پرسید که سلاح مخفی او چیست
برای درک واقعی مصرف کننده به ،وان یک شخص، نه تنها به ،وان داده، که پاسخ او ارتش همکاران فروشگاه او بود.
او گفت: «ما بیش از 50000 شریک فروشگاهی داریم. “آنها منبع عظیمی از بینش فراتر از داده ها برای درک آنچه که هر روز می بینند در حالی که با مهمانان مختلف در سراسر کشور درگیر هستند، هستند.”
همچنین یک بورد زیبایی متشکل از 10000 علاقهمند به زیبایی وجود دارد که Ulta تقریباً هر هفته با آنها تماس میگیرد و سؤالاتی را میپرسد، تا بفهمد نه تنها در زیبایی چه اتفاقی میافتد، بلکه در زندگی آنها چه میگذرد.
به گفته کیمبل، مورد دوم به ویژه در طول همهگیری جه، ویروس کرونا و همچنین دوره فعلی عدم اطمینان اقتصادی مفید بوده است.
ما همیشه از آنها سوالاتی میپرسیم و در طول همهگیری، وقتی میخواستیم نه تنها بفهمیم چه چیزی در آرایش میگذرد، بلکه در زندگی آنها چه میگذرد و در مورد آنچه پیش رو دارند، چشمانداز اقتصادی چیست و چگونه میخواهد بد،م، واقعاً این موضوع را افزایش دادیم. آیا آنها در زمان عدم اطمینان با دیگران ارتباط برقرار می کنند و بنابراین ما به این کار ادامه می دهیم.» اخیراً با این اطمینان اقتصادی که نقش تورم چیست، آنها در مورد آن چگونه فکر می کنند… مطمئناً به ما کمک می کند تا استراتژی خود را درک کنیم.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،w-ulta-dave-kimbell-taps-into-consumer-mindset-1235651896/