مکس فاکتور با مجموعه پریانکا چوپرا – WWD بر روی «جهان‌شمولی» تمرکز می‌کند


لندن — این دنیای کوچکی برای Max Factor است که بر شباهت‌های افراد – به جای تفاوت‌هایشان – تمرکز دارد، با یک کپسول جدید و محدود از لوازم آرایشی رنگی که با سفیر برند پریانکا چوپرا جوناس ساخته شده است.

این مجموعه دارای رژ لب، پالت چشم و لاک ناخن است که دومی از فرمول تنفسی و گیاهی ساخته شده است. رنگ ها اشباع شده، غنی هستند و برای کار روی طیف وسیعی از افراد طراحی شده اند. فرمول‌ها از تحقیقات دقیق شرکت مادر Coty و پایگاه داده‌ای از ده‌ها هزار رنگ پوست گرفته شده‌اند.

مجموعه رنگ جه، Priyanka در اوایل ژانویه در ،ستان راه اندازی شد و در ماه های آینده در اروپا نیز عرضه خواهد شد. در مصاحبه ای، استفانو کورتی، مدیر ارشد برندها، زیبایی مصرف کننده در Coty Inc.، گفت که “شامل بودن” در قلب کپسول جدید نهفته است که تحقیق و توسعه آن بیش از یک سال طول کشید.

کورتی افزود که همکاری با چوپرا جوناس، و تمرکز بر لوازم آرایشی با جذابیت جه،، بخشی از جاه طلبی م، فاکتور برای ارتقای جایگاه خود در عرصه رنگ است. این برند بیشتر به دلیل فونداسیون شناخته شده است.

کورتی در طی مصاحبه ای در The Ned در لندن خاطرنشان کرد که آقای م، فاکتور، موسس این شرکت، نامی برای ستاره های هالیوود مانند جین هارلو، جوآن کرافورد و لوسیل بال ایجاد کرد، اما «او همیشه این دیدگاه را داشت که هر زن باید به زیبایی دسترسی داشته باشد. او می خواست به آنها ابزاری بدهد تا چیزهای معمولی را به چیزهای خارق العاده تبدیل کنند.»

چوپرا جوناس، بازیگر، تهیه‌کننده، بشردوست و سرمایه‌گذار که در سال 2021 سفیر م، فاکتور شد، از نزدیک در توسعه طیف جدید شرکت داشت. او در مورد جزئیاتی مانند اندازه فونت روی بسته بندی تصمیم گرفت و نام هایی برای محصولات پیدا کرد.

او در یک مصاحبه جداگانه گفت که مجموعه جدید ممکن است کوچک باشد، اما بسیار خوب است. چوپرا جوناس گفت: “این جه،، بدون ،ت، بدون سن و مکمل هر رنگ پوستی است.”

او در کمپین در کنار چهار مدل دیگر ظاهر می‌شود و در یکی از تصاویر همگی از یک رژ لب استفاده می‌کنند.

«این مجموعه ای است که مردم را دور هم جمع می کند. هر رنگی روی هر رنگ پوستی کار می‌کند، اگرچه در شما متفاوت به نظر می‌رسند و بعد از آن برای من متفاوت است. از نگاه

چوپرا جوناس همچنین می‌خواست نام محصولات به جای رنگ‌های خاص، “احساس” را برانگیزد، بنابراین رژ لب‌ها را Wild Flamingo، Cool Copper و Café Latte نامید.

در گذشته، او به یاد می آورد که به رژ لب های “برهنه” نگاه می کرد و فکر می کرد “این برای من برهنه نیست. این یک مبارزه بود،” او گفت، برای کشف سایه هایی که برای او کار می کرد.

این اولین تلاش چوپرا جوناس در زمینه آرایش است و او گفت که تشنه چیزهای بیشتری است. “من می‌خواستم رژگونه و ابزار آرایش را نیز اضافه کنم، اما باید آن را کوچک نگه می‌داشتیم و بر جه، بودن این پیشنهاد تمرکز می‌کردیم.”

او و کورتی گفتند که چیزهای بیشتری در راه است و هر حرکتی که م، فاکتور انجام می دهد به نام فراگیری انجام خواهد شد. کورتی گفت: «برای اینکه ما چه ،ی هستیم، مهم است.

گرایش به سمت تنوع و فراگیری سودآور است.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه اول سال مالی 2023، بخش زیبایی مصرف کننده Coty دهمین ماه متوالی افزایش سهم خود را در سطح جه، ثبت کرد و عملکرد بهتری نسبت به بازار داشت و Max Factor و Rimmel جزو بالاترین دستاوردها بودند.

در سه ماه اول، درآمد بخش زیبایی مصرف کننده به 526.6 میلیون دلار رسید که 38 درصد از فروش Coty را به خود اختصاص داد. این ت،یم 12 درصد بر مبنای مشابه برای مشابه رشد کرد. در سال مالی 2022، کورتی گفت که م، فاکتور دو رقمی قوی رشد کرده است، که بسیار جلوتر از دسته جه، لوازم آرایشی رنگی انبوه است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/max-factor-focuses-universality-priyanka-c،pra-jonas-color-collection-1235477780/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با