چه؟ شوارتسکف طیف جدیدی از مراقبت از موی پایدار را راه اندازی کرده است که این محدوده را از طریق شرکت رسانه ای Connecting Plots تبلیغ می کند.
جزئیات این محدوده، مصرفکنندگان آگاه به محیط زیست را هدف قرار میدهد، با این کمپین که تحقیقات دانشگاه لیدز را در نظر میگیرد، که نشان میدهد مردم هنوز تمایلی به ،ید محصولات سبز به دلیل تردید در مورد توانایی عملکرد محصولات ندارند، و ا،ر مصرفکنندگان آنها را کمتر موثر میدانند.
چرا؟ Anne-Marie Viguier، مدیر بازاریابی Schwarzkopf ANZ، میگوید: «Schwarzkopf در محصولات مراقبت از مو با کارایی بالا در سراسر جهان پیشرو است و ما هیجانزده هستیم که بتو،م از نفوذ خود در این دسته استفاده کنیم تا در حال حاضر پایدارتر باشیم. هدف ما این است که بهترین محصول مراقبت از مو برای ،، باشیم که میخواهند سهم کوچک خود را در به حداقل رساندن بستهبندیهای زائد انجام دهند.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/schwarzkopf-launches-new-sustainable-haircare-range/