مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت. از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند. می‌توانید یک میکاپ صورت طبیعی برای موقعیت‌ها روزمره یا یک میکا‌پ اسموکی را اجرا کنید.

  • استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد.
  • اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید.
  • برای تعادل در چهره‌های گرد می‌توانید از یک سایه یا خط چشم خاص استفاده کنید و یا از مژه‌های مصنوعی برای تبدیل چشم‌ها به مرکز توجه استفاده کنید.
  • پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید.

برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. بهترین فرم خط چشم برای آرایش صورت گرد مدل گربه‌ای دنباله‌دار است.

طریقه برداشتن ابرو

رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.

عوامل مؤثر در زیبایی و سلامت پوست

چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید . چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد.

برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید. اگر پوست روشنی دارید، از رژگونه های صورتی کمرنگ و هلویی استفاده کرده و از رنگ هایی که تناژ قهوه ای زیادی دارند دوری کنید. توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد. از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند.