برند زیبایی، کیک پوند، برنده جایزه ۱ میلیون دلاری جاه طلبی سیاه فارل – WWD


کیک پوند رسید.

در حالی که این برند از نظر فنی طیف رژ لب‌های خود را معرفی کرد، که همان رنگ قرمز را در رنگ‌های مختلف پوست به جای استفاده از یک سایه «جه،» ارائه می‌کند، در سال 2021، کیک پوند از آن زمان تاکنون در یک دور پیروزی مانند چرخ همستر بوده است.

برای یادآوری: اولین خط تولید این برند، با نام کیک خمیر، توسط مجله تایم به ،وان یکی از بهترین اختراعات سال 2022 مورد استقبال قرار گرفت. کیک پوند به صورت آنلاین و در تمام 10 مکان Credo راه اندازی شد. برنامه MUSE Accelerator افتتاحیه Ulta Beauty را تکمیل کرد و جایزه بزرگ 1 میلیون دلاری را برای مسابقه زمین بلندپروازی سیاه فارل ویلیامز دریافت کرد.

کیک پوند که توسط مدیر اجرایی کامیل بل و مدیر برندینگ ج، و،کز تأسیس شد، یک ناهنجاری است که به دنبال نشان دادن چیزی است که همیشه باید هنجار صنعت زیبایی باشد.

بل که برای اولین بار نیاز به برندی مانند پاوند کیک را درک کرد، گفت: “ما باید انواع مختلفی از یک رنگ را برای رنگ پوست و لب خاص ایجاد کنیم، به طوری که وقتی روی آن رنگ پوست خاص اعمال می شود، همه آن یک رنگ دلخواه را دریافت کنند.” در طول سال‌های لیسانسش در دهه 2010، وقتی متوجه شد که برخی از سایه‌های رژ لب اغلب در او متفاوت به نظر می‌رسند – یا اصلاً ظاهر نمی‌شوند.

“من شروع به انجام برخی تحقیقات بازار کردم و از دوست، که رنگ پوست من یا تیره تر از من هستند پرسیدم: “هی، آیا این اتفاق برای شما می افتد؟ آیا این مشکلی است که شما با آن روبرو هستید؟ بل گفت: “بله، همیشه”.

بل که خود را “بیگانه زیبایی” و در عین حال تسلیم ناپذیر DIYer توصیف می کند، مدت کوتاهی پس از آن، ماموریت خود را برای ایجاد جامعیت واقعی از طریق کیک پاوند آغاز کرد.

خمیر کیک

خمیر کیک

ع، محترمانه

من سال ها در این صنعت کار نکردم و بعد تصمیم گرفتم یک برند ایجاد کنم. من کیک پوند را ایجاد کردم زیرا مشکلی را تجربه می کردم و می خواستم آن را حل کنم.

اما در حالی که سمفونی اخیر این برند که به سختی به دست آورده است، داستان پیروزی را روایت می کند، ماموریت پاوند کیک همیشه با چنین اشتیاق یا حتی درک مواجه نمی شد.

بل گفت: «ما در تمام این فرآیند «نه»های زیادی داشتیم. اولین بله بزرگی که گرفتیم گلوسیر بود [Grant Initiative]اما در بیشتر مسابقات زمینی که ما وارد آن شدیم، داوران ا،راً مردان سفیدپوست بودند که به ما می‌گفتند آنچه را که می‌خواهیم حل کنیم واقعاً مشکلی نیست، حتی اگر تحقیقات بازار را نشان دهیم که چنین است.»

یک کمپین Indiegogo در سال 2017 توسط این برند در نهایت 20000 دلار جمع آوری کرد که همراه با کمک هزینه 10000 دلاری Glossier در پیش از راه اندازی در سال 2020، برای ایستادن برند کافی بود.

با این حال، برای مقیاس‌بندی نیاز به بودجه اضافی است که کارآفرینان رنگین‌پوست کمتر از همتایان سفیدپوست خود دریافت می‌کنند. موزیسین و کارآفرین، فارل ویلیامز، در راه اندازی Black Ambition، سازم، که بودجه و راهنمایی برای ،ب و کارهای سیاه پوست و لاتین در سراسر کالاها و خدمات مصرفی، رسانه، فناوری، سرگرمی و صنایع مراقبت بهداشتی، در سال 2020 فراهم می کند، به دنبال مق، با این نابرابری بود.

فارل ویلیامز

فارل ویلیامز در اج، مدیر عامل زیبایی WWD.

کریس کارتر/ra-haus/WWD

ویلیامز به طور انحصاری در ایمیلی به Beauty Inc نوشت: «جاه طلبی سیاه وسیله‌ای برای تأثیرگذاری است. ما می‌خواهیم به ایجاد پایه‌ای برای کارآفرینان باورن،ی سیاه‌پوست و لاتین ت، ادامه دهیم تا به منابعی که برای استفاده از ایده یا ،ب‌وکارشان نیاز دارند، دسترسی داشته باشند. به سطح بعدی.»

بل در ماه فوریه برای Black Ambition درخواست داد و در ماه آگوست ایمیلی دریافت کرد مبنی بر اینکه پاوند کیک به ،وان نیمه نهایی برای مسابقه زمین امسال انتخاب شده است. از آنجا، بل با راب روبیلارد، مدیر ارشد بازاریابی در HSN، که به ،وان مربی برای او و شش کارآفرین زیبایی و کفش دیگر خدمت می کرد، که همگی هر دو هفته یکبار برای 12 هفته بعد با یکدیگر ملاقات می ،د، جفت شدند.

روبیلارد که پیش از این به ،وان معاون ارشد بازاریابی در L’Oréal Paris و مدیر اجرایی در Living Proof فعالیت می کرد، گفت: «راه اندازی یک تجارت زیبایی بسیار دشوار است. ایده کامیل در مورد تغییر روش ارائه لوازم آرایشی رنگی برای همه است. این به هیچ وجه یک ایده خاص نیست – این یک ایده بزرگ است.

گروه بلک آمبیشن در سال 2022 از 250 نیمه نهایی در ماه آگوست به 8 فینالیست کاهش یافت، که هر یک از آنها در ماه نوامبر در ویرجینیا یک مسابقه چهار دقیقه ای را به هیئت داوران ارائه ،د و مبالغ متفاوتی از جوایز را به خانه بردند و بل جایزه بزرگ 1 دلاری را به خانه برد. میلیون.

Felicia Hatcher، مدیر عامل Black Ambition گفت: «وقتی به حمایتی که بنیانگذاران Black و Latinx نیاز دارند فکر می‌کنید، بخش سرمایه مهم‌تر است. برخی از سازمان‌ها بنیان‌گذاران را بیش از حد راهنمایی می‌کنند و بودجه کمتری دریافت می‌کنند – در واقع، هر دوی این موارد باید به طور مساوی و در بالاترین سطح اتفاق بیفتند.

پشتیب، ارائه شده توسط Robillard و دیگر مربیان Black Ambition شامل دسترسی به شبکه های سطح بالا است که مربیان می توانند در حین پیشرفت در حرفه خود از آنها استفاده کنند.

روبیلارد گفت: “روابط، به ویژه در زیبایی، واقعاً مهم هستند – گاهی اوقات حتی می توانند به م،ای تفاوت در تماس گرفتن از یک ،ده فروش باشند.”

بل که همچنین 50000 دلار برای تکمیل برنامه شتاب دهنده MUSE Ulta دریافت کرد و قصد دارد از این بودجه برای رشد پوند استفاده کند، گفت: “صبر و سخاوت کلیدی است – اینها چیزهای اصلی هستند که من در طول فرآیند جاه طلبی سیاه درباره خودم یاد گرفتم.” تیم کیک، و از نوآوری های جدید در سال 2023 رونمایی کرد.

بل گفت: «ما سه محصول جدید را در سال آینده عرضه خواهیم کرد: دو محصول هنوز در رده لب هستند، و یکی محصول صورت است، و همه آنها از همان مدل کیک باتر پیروی خواهند کرد. ما به رنگ‌ها مانند پایه‌های صنعت نزدیک می‌شویم – ما احساس می‌کنیم که اگر بخواهیم افراد حاشیه‌نشین را در برند خود برجسته کنیم و در آن بگنج،م، مهم است که در مورد آنچه در این جوامع به حاشیه رانده شده نیز صحبت کنیم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/inclusive-beauty-،nd-pound-cake-wins-pharrell-williams-1-million-black-ambition-grant-1235431523/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با