چه؟ به گزارش فایننشال تایمز، TikTok قرار است ،ید زنده را در ایالات متحده راه اندازی کند و به دنبال برون سپاری عملیات به یک شریک است.
جزئیات FT گزارش داده است که TikTok با TalkS،pLive مستقر در کالیفرنیا در ارتباط است تا زیرساختی را برای ،ید زنده فراهم کند که به سازندگان و برندها اجازه میدهد کالاها را از طریق ویدیو بفروشند.
این خبر به دنبال آزمایش ،ید زنده در بریت،ا از سال گذشته و پس از راه اندازی آزمایشی آن در آسیا است.
TikTok با همکاری S،pify شروع به ارائه ویژگیهای تجارت الکترونیک کرد و همچنین یک فروشگاه اختصاصی را برای برجسته ، محصولات فروخته شده توسط بازرگانان در برنامه آزمایش کرد.
گفته می شود که هیچ جزئیات خاصی در مورد نوع مشارکتی که شرکت به دنبال آن است وجود ندارد.
چرا؟ TikTok در بی،های به TechCrunch گفت: «وقتی صحبت از گسترش بازار برای فروشگاه TikTok به میان میآید، ما همیشه بر اساس تقاضا هدایت میشویم و دائماً در حال بررسی گزینههای جدید و متفاوت هستیم تا بتو،م بهترین خدمات را به جامعه، سازندگان و بازرگانان خود در بازارهای سراسر جهان ارائه دهیم. . این تلاشها شامل کاوش در مشارکتهایی است که از تجربه تجارت الکترونیک یکپارچه برای بازرگانان پشتیب، میکند، که بخش مهمی از ا،یستم ما است.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/tiktok-set-to-launch-live-s،pping-in-the-u-s/