LVMH Q3 به لطف انعطاف پذیری بازار لوکس، تخمین ها را شکست می دهد


چه؟ LVMH به لطف تقاضای مداوم برای کیف‌های دستی گران‌قیمت و همچنین شامپاین، ،ن‌های صنعت را با نتایج Q3 خود ش،ت داده است.

جزئیات فروش سه ماهه به 19.8 میلیارد یورو رسید که بیش از 19.1 میلیارد یورو پیش بینی شده بود.

رشد درآمد ارگ،ک 19 درصد بود، مطابق با روند مشاهده شده در نیمه اول سال، با عطر و لوازم آرایشی به 1.9 میلیون یورو در سه ماهه، در حالی که مد و کالاهای چرمی به 9.6 میلیون یورو رسید.

LVMH در نه ماهه اول سال 2022 درآمدی معادل 56.5 میلیارد یورو ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال 2021، 28 درصد افزایش داشت.

چرا؟ گزارش شده است که اروپا، ایالات متحده و ژاپن در ابتدای سال به لطف تقاضای قابل توجه مشتریان محلی و بهبود سفرهای بین المللی، افزایش یافته اند.

به گفته LVMH: «به دلیل موفقیت مستمر Sau،e، Miss Dior و J’adore، عطرها به شدت رشد ،د و با آ،ین ساخته آن Parfum d’Eau بیشتر تقویت شدند. Dior Addict در آرایش و پرستیژ در مراقبت از پوست نیز به رشد سریع Maison کمک ،د.

ژان ژاک گویونی، مدیر ارشد مالی LVMH، گفت: «با وجود همه چیز در اقتصاد جه،، تقاضا برای برندهای ما همچنان بسیار شدید است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/lvmh-q3-beats-estimates-thanks-to-the-resilience-of-luxury-market/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با