Neutrogena روی شخصی سازی شرط بندی می کند.
این برند در حال استفاده از برنامه تلفن همراه Skin360 خود برای ارائه فناوری است که نیازهای پوست منحصر به فرد مصرف کنندگان را بیشتر برطرف می کند: مکمل های شخصی سازی شده با چاپ سه بعدی.
آدامسهای گیاهی و بدون قند – به نام SkinStacks که با همکاری شرکت مکملهای شخصیسازی شده با رشد سریع Nourished ساخته شدهاند، ماشینآلات چاپ سهبعدی Nourished و ارزیابی پوست دیجیتال Neutrogena را برای یک «پشته» مکمل هفت لایه که هر لایه حاوی یک ماده مغذی است، ،یب میکند. که به یک نگر، خاص پوستی پاسخ می دهد.
روبرتو خوری، معاون ارشد و مدیر کل در Neutrogena، گفت: «مصرفکنندگان به طور کلی به سلامت خود نگاه میکنند – نه فقط از منظر موضعی، بلکه از درون به بیرون». ما میخواهیم تمام راههایی را که میتوانند به حفظ حیاتی پوست شما در بهترین حالت کمک کنند، کشف کنیم.»
برای دریافت یک SkinStack شخصی، مصرف کنندگان باید با استفاده از برنامه Skin360 یک سلفی 180 درجه بگیرند که از یک الگوریتم اختصاصی برای ارزیابی پوست و تعیین مواد مغذی و توصیه های درم، من، استفاده می کند.
بسته به نیازهای پوستی شناسایی شده و اه، پوستی اعلام شده (که پنج مورد از بین آنها وجود دارد: بدون پیری، شفاف، آبرسان، درخشنده و انعطاف پذیر)، مکمل ها شامل مواد مغذی مانند ویتامین های A تا D، سلنیوم، روی، ریبوفلاوین، کوآنزیم Q10 هستند. و بیشتر.
پشته مواد مغذی که برای عرضه 28 روزه 49.99 دلار هزینه دارد، سپس توسط Nourished توسعه داده شد که در سال 2020 راه اندازی شد و از فناوری چاپ سه بعدی بهره می برد، زیرا امکان فرآیند تولید بدون ضایعات و سرعتی بی نظیر را برای بازار فراهم می کند.
ملیسا اسنوور، مدیر اجرایی و موسس Nourished که در ابتدا از این فناوری برای ایجاد آب نبات های شخصی سازی شده در The Magic Candy Factory استفاده کرد و در نهایت پتانسیل آن را برای سلامتی دید، گفت: چاپ سه بعدی به این م،ی است که ما فقط باید دقیقاً آنچه را که نیاز داریم سفارش دهیم. و بخش سلامتی
ما هرگز یک محصول را دور نریختهایم – حتی یک ماده خام، مانند یک ماده، یک ماده مغذی یا ویتامین. ما کاری را که انجام میدهیم به روشی کاملاً مبتنی بر داده انجام میدهیم، به طوری که در مدیریت زنجیره تأمین خود بسیار کارآمد هستیم.»
پشته های مواد مغذی ظرف 14 روز پس از ثبت سفارش به مصرف کننده تحویل داده می شود.
اسنوور میگوید: «بسیاری از مردم از کلمات شخصیسازی استفاده میکنند، اما تعداد کمی از افراد واقعاً آن را انجام میدهند. با ادغام فناوری خود با اسکن پوست Neutrogena، کاری داریم که قبلا انجام نشده بود و شخصیتر از آنچه میبینیم است. [on the market] همین الان.”
این همکاری نشاندهنده آ،ین تلاش Neutrogena با هدف ارائه راهحلهای پوستی سفارشی برای مصرفکنندگان است.
در سال 2018 این برند اپلیکیشن Skin360 را به همراه SkinScanner معرفی کرد، دستگاهی که میتوان آن را به دوربین آیفون متصل کرد تا قدرت دوربین را بزرگتر کند و در نتیجه امکان اسکن پوست موثرتر را فراهم کند.
در سال 2021، Neutrogena آزمایش بتا MaskiD را آغاز کرد، فناوریای که ماسکهای صفحهای شخصیشده و پرینت سه بعدی را در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد و مانند مکملها توسط اپلیکیشن Skin360 پشتیب، میشود.
خوری گفت: “به ،وان برندی که بر سلامت پوست تمرکز دارد، اولویت ما ارائه اثربخشی و علم به روشی بسیار ساده و فراگیر است – ،یبی از پیچیدگی و سادگی بسیار مهم است.” ما از راهاندازی مواد خوراکی چیزهای بیشتری یاد خواهیم گرفت و سپس به کاوش و آزمایش ادامه خواهیم داد تا تجربه و خدمات کاملتری را به مصرفکنندگان ارائه کنیم.»
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/neutrogena-laun،g-personalized-3d-printed-skin-supplements-with-nourished-1235458598/