فروشگاه تک توقفی جدید پاریس برای زیبایی پاک Healing House of Muse & Heroine نام دارد.
این بوتیک 2150 فوت مربعی که شبیه یک آپارتمان پر نور و رنگارنگ با مارک ها و یافته های قدیمی است، در طبقه سوم ساختم، در محله Marais واقع شده است. به تازگی در 25 نوامبر افتتاح شد، در خیابان 10 Rue Charlot در منطقه 3 واقع شده است.
خانه شفا زاییده فکر کارآفرین آلم، Janine Knizia است که قبلاً 15 سال در صنعت مد کار می کرد.
او با تغییر تمرکز خود، بین سالهای 2017 تا 2019 در نیویورک در مؤسسه تغذیه یکپارچه تحصیل کرد تا به یک مربی سلامت جامع تبدیل شود.
“سپس بعد از این، من فقط نقاط را به هم وصل کردم و گفتم در تجارت مد چه کردم – راه اندازی برندهایی در اروپا از بازار ایالات متحده – من [could] کنیزیا توضیح داد که اکنون در تجارت زیبایی فعالیت کنید. در پاریس، ما 2000 نمایشگاه مد داشتیم، اما یک نمایشگاه زیبایی جالب وجود نداشت.
بنابراین در طول یک هفته مد در سال 2017، او اولین نمایشگاه زیبایی تمیز و سبز را برای مشتریان b-to-b در شهر نور افتتاح کرد.
مدیر اجرایی که اکنون زمان خود را بین مولینا، ایتالیا و پاریس ت،یم می کند، گفت: “این چگونه شروع شد.”
شرکت توزیع او به نام Muse & Agency امروز با 250 فروشگاه در اروپا کار می کند.
پس از شروع همهگیری ویروس کرونا، زم، که قرنطینه شروع شد، انبار Knizia پر بود.
او گفت: “من این رویای باز ، پلتفرم خودم را داشتم.” بنابراین Museandherione.com در 19 ژوئیه 2020، در کنار یک مجله و یک ماراتن 24 ساعته از مصاحبههای پشت سر هم بنیانگذاران برندهای زیبایی پاک در IG Live آغاز به کار کرد.
کنیزیا گفت: «از روز اول، ما میدانستیم که این یک تجارت است.
او به اجرای پلتفرم دیجیتال و همچنین فعالیت توزیع IRL ادامه داد که همچنان در حال پرواز بود.
Knizia با 35 برند شروع به کار کرد و اکنون تقریباً 100 مورد از آنها را به صورت آنلاین به فروش می رساند. از نظر او، محصولات زیبایی تمیز نه تنها حاوی مواد گیاهی هستند، بلکه باید دارای پشتوانه علمی قوی نیز باشند.
شرکت توزیع کنیزیا 10 برند زیبایی دارد.
او گفت: «من بسیار گزینشی هستم،» و افزود افرادی که انتخاب می شوند باید پتانسیل بالایی داشته باشند. Knizia آنها را بر اساس حس درونی انتخاب می کند و با هر بر،ب از A تا Z، از جمله در زمینه صدور گواهینامه اتحادیه اروپا و ساخت برند، به ،وان مشاور کار می کند.
در سپتامبر 2021، او یک پاپ آپ پنج روزه برای فروش زیبایی تمیز با ک، های مس،، و درمان در هفته مد پاریس راه اندازی کرد. مردم صف کشیدند تا وارد شوند.
گفتم: میدونی چیه؟ کنیزیا گفت: اکنون یک فروشگاه در پاریس باز می کنم. اما هیچ موقعیت مک، در سطح خیابان احساس خوبی نداشت. در عوض، او می خواست مکان متفاوتی برای جامعه خود ایجاد کند.
در مورد خانه شفا، کنیزیا گفت: “این یک فروشگاه نیست، مانند پلت فرم آنلاین ما است که به “خانه شفا” ترجمه شده است، جایی که ما می تو،م به مشتریان خود بسیار نزدیک باشیم.”
او زیبایی را به ،وان یک سبک زندگی در نظر می گیرد و قویاً معتقد است که هر زنی باید احساس کند که مانند موز و قهرمان خودش – بنابراین نامش.
وارد خانه شفا شوید و یک نوار چوبی زیبا و منحنی آرت دکو از پاریس، یک لامپ شیشه ای بلند مورانو به شکل درخت و یک پلنگ سرامیکی صورتی وجود دارد.
Knizia گفت: “من می خواستم این حال و هوای خاص را وارد تجارت زیبایی کنم.”
او اتاق اصلی خانه شفا را اتاق نشیمن می داند. این به مراقبت از پوست، غذاهای فوق العاده – از جمله برخی همکاری ها، مانند کافه Maisie برای روغن زیتون و Elaine Huntzinger برای چای TCM – و مکمل ها اختصاص دارد.
دیگر برندهای موجود در آنجا عبارتند از Monastery، مراقبت از پوست طبیعی از سانفرانسیسکو. Nóttnuit، مراقبت از پوست تمیز و چند اصلاحی از سوئد، و شیوا رز، محصولات پوست، بدن و زیبایی کاملاً بدون سموم و مواد شیمیایی دست ساز در کالیفرنیا و اورگان.
انحصاری Muse & Heroine De Mamiel هستند که عوامل استرس زا روزانه را به روشی جامع هدف قرار می دهد و Lilfox که خود را «مرتب پوستی هوشمند» می داند.
به طور انحصاری توسط Muse & Heroine به بازار فرانسه معرفی شده است: Furtuna Skin، برند زیبایی تمیز با مواد تشکیل دهنده از املاک ارگ،ک خود در سیسیل، و Il Fiore، یک برند زیبایی گیاهی لو، با بر،ب “عطرسازی به ،وان دارو”.
در کنار محصولات، خانه شفا ابزارهای جامع، مانند پاک کننده زبان، زندگی من را تغییر داد، یک نام تجاری جدید سلامت آیورودا از پاریس را حمل می کند.
Knizia تمام اثاثیه چشم نواز را در مغازه های قدیمی از سراسر جهان پیدا کرد. به ،وان واحد تجاری استفاده می شود یک ویترین پیراهن چوبی دهه 50 از لندن و فرم های مستطیلی هندسی بتنی که از پروونس در دهه 40 روی هم چیده شده اند.
اتاق بزرگ همسایه برای ک، های مس،،، استراحت، معرفی محصول و مشاوره در نظر گرفته شده است.
کنیزیا گفت: «یک چیز مخفی، چیزی پنهان.
در اطراف میز مشکی صندلیهای بافته شده چند رنگ قرار گرفتهاند. برای راهاندازی، قفسههای کنار دیوارها مجموعهای از لباسهای ترمه، از جمله کت،، روپوش، هودی و شلوار را نمایش میدادند که بهویژه با خانوادهای در نپال ساخته شده بود.
این اتاق همچنین یک همکاری مد دیگر با Item M6 را در خود جای داده بود که شامل زهکشی لنفاوی و شلوار سم زدایی و سایر موارد بود.
کنیزیا گفت: «این به اتاق درمان ما نیز مربوط می شود. ما می خواهیم همیشه یک پروتکل کامل به مردم بدهیم. برای من، مد و زیبایی می توانند با هم کار کنند.»
از طریق یک در، اتاق خصوصی برای درمان وجود دارد که دارای پنجره ای باشکوه است که با طاووس، گل و شاخه تزئین شده است. تخت به همان اندازه رنگارنگ است و با پارچه های راه راه و رنگین کم، پوشیده شده است.
“در هر اتاق، من می خواستم خلق کنم [a] کنیزیا گفت.
سه درمان به طور خاص برای خانه شفا ایجاد شد. درمان 90 دقیقه ای بازسازی سلولی و سم زدایی سلولی صورت با قیمت 225 یورو و ماساژ 90 دقیقه ای بدن برای لاغری سم زدایی با 210 یورو وجود دارد.
خانه شفا از پنجشنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/clean-beauty-s،pping-paris-،use-muse-،e-1235432686/