مدل موهای کوتاه شده برای خانم ها برای مدل ها، افراد مشهور مرسوم است – WWD


گروه رو به رشدی از مدل ها و سلبریتی ها از شلوارهای بلندتر و بلندتر برای محصولات کوتاه تر اجتناب می کنند، از انواع وزوز گرفته تا برش های پی،ی بالای گوش.

آدیر آبرگل، استایلیستی که در پس تحولات موی شارلیز ترون، کریستن استوارت و شارون استون است، در بین مشتریان خود شاهد افزایش علاقه بوده است.

او گفت: «من اخیراً موهای کوتاه بیشتری انجام داده‌ام، که تکان دهنده است. این می تواند یک لبه خوب اضافه کند، می تواند بسیاری از ویژگی های صورت شما را برجسته کند، مانند بزرگتر ، چشمان شما.

آبرگل تصدیق کرد که کوتاه ، موهای کوتاه‌تر معمولاً نگهداری بالاتری دارد – اینجاست که او بیشترین فرصت را برای بازی می‌بیند. “آنها به راحتی شکل خود را از دست می دهند، اما ،مت سرگرم کننده این است که آنها همچنین در مدت زم، که رشد می کنند، دگرگون می شوند و به چیزهای دیگری تبدیل می شوند. شما می تو،د در طول های مختلف از آن لذت ببرید،” او گفت. در باند فرودگاه‌ها، پی،ی‌های لطیف در Ferragamo ظاهر شدند. انواع سفید شده در Chloé و Gabriela Hearst ظاهر شدند. از سلبریتی های اخیری که کوتاه آمده اند می توان به دی،ی داملیو و آیریس لاو اشاره کرد.

“شما واقعاً می تو،د با تغییر رنگ موهای خود، مدل موی کوتاه را تغییر دهید. آبرگل ادامه داد: این یک عامل بزرگ است. “رنگ همه چیز را خیلی سریع تغییر می دهد.”

در اینجا، باند به نظر می رسد از ترند موهای کوتاه حدا،ر استفاده را می کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/models-celebrities-cropped-haircuts-for-women-1235432198/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با