Dior Beauty از پاپ آپ Gris Dior در لس آنجلس – WWD رونمایی کرد


آب میوه در مرکز Gris Dior – یا خا،تری – در واقع بنفش است.

این رنگ عطر یونی، است که از بطری شفاف آن دیده می شود.

بن جانستون در مورد رنگ بنفش گفت: «این قطعاً منجر به الهام بخش زیادی شد.

این هنرمند یکی از پنج خلاقی است که توسط دیور برای تفسیر رایحه در آثار هنری مورد استفاده قرار گرفته است. آندرس ریزینگر، توماس ترام، مایلیس و کلکتیف اسکیل به او پیوستند. آثار آنها سه شنبه در یک گا،ی هنری پاپ آپ در لس آنجلس به نام “منطقه خا،تری” رونمایی می شود که از پنجشنبه تا یکشنبه در 8175 Melrose Avenue به روی عموم باز خواهد بود.

جانستون از خلقتش، گریس ادامه داد: «بنفش رنگ پایه است» – اولین قطعه ای که در فضای 8000 فوت مربعی دیده شد. او که به خاطر نقاشی های دیواری جسورانه مبتنی بر متن معروف است، یک تایپوگرافی سه بعدی به طول حدود 25 فوت و ارتفاع 10 فوت نقاشی کرد.

او افزود: “و سپس روشن تر و تیره تر شدم، بنابراین همه سایه های بنفش، بنفش است، اما برخی تقریبا سیاه به نظر می رسند.”

این هنرمند همچنین یک بطری نسخه محدود از Gris Dior را با 200 نسخه سفارشی شده برای فروش امضا کرد.

با آوردن یک ،صر هنری خیاب، به داخل، حروف “Gris Dior” روی دیوار با یکدیگر تعامل دارند.

جانستون که در کیپ تاون، آفریقای ج،ی به دنیا آمد و اکنون در تورنتو مستقر است، گفت: «از دور، قطعاً بسیار خوانا است. «اما نزدیک، ال،ای زیادی است. وقتی به عقب برگردی، متوجه می‌شوی که چه می‌گوید.»

او اعتراف کرد که جانستون هنوز عطر را حس نکرده بود، زیرا در حال کار بر روی نصب بود. الهام از رنگ‌ها و تفاوت‌های ظریف آن‌ها در ارتباط با خانه – از جمله خا،تری، سایه نمادین دیور، گرفته شده است.

ترام گفت: “من فکر می کنم رنگ واقعا مهم است.” او نیز خود را در طرح رنگ غوطه ور کرد. این هنرمند که در هلند زندگی و کار می کند، در نقطه تلاقی هنر و طراحی قرار دارد.

او ادامه داد: «در حال حاضر به نقاشی علاقه دارم. “نقاشی با سایه های شفاف و داشتن روکش و ،یب رنگ.”

او دیواری از بطری‌های سفید سفارشی را نصب کرد و در طول افتتاحیه یک اجرای زنده به نام «خط حلقه‌ای تغییر رنگ (Gris)» ارائه خواهد کرد – کاری از دایره‌های بزرگ و رنگارنگ که با کمک ماشین‌آلات ایجاد شده‌اند. رنگ های صفحه نمایش از سرخابی تا اسطوخودوسی متفاوت است.

ترام که زم، به ،وان نقاش خانه کار می کرد، گفت: «این دستگاه توسط یک شرکت بزرگ رنگ پاش آمریکایی که در پمپاژ مایعات تخصص دارد، ساخته شده است. “این واقعاً بسیار سنگین است، بنابراین شما واقعاً می بینید که من تلاش زیادی برای جابجایی دستگاه روی دیوار انجام می دهم.”

در همین حال، برای Reisinger، سفر دیجیتالی است – و ریشه در نت‌های شیپر، مرکبات و گل‌های ادو پرفیوم دارد.

او درباره کارش، آویختن بوم‌های نقاشی، می‌گوید: «با داشتن رایحه در ذهن، در مغز و در بینی‌ام، و مدتی با آن رایحه زندگی کردم، شروع به ساختن برخی ،وجی‌ها، ایجاد برخی نتایج، برخی بیان کردم. یک گا،ی دیجیتال

او ادامه داد: «من معمولاً دوست دارم آنها را در بوم دیجیتال، که صفحه نمایش هستند، به نمایش بگذارم. همه آنها با هم هستند تا تمام بیان آنچه گریس دیور برای من تداعی می کند را درک کنند.

این هنرمند آرژانتینی که در بارسلونا، اسپ،ا مستقر است، توضیح داد که ایده‌ای را به تصویر می‌کشد که بیان آن با کلمات چندان آسان نیست.

از نظر گرافیکی ساده‌تر است، او افزود: «این ایده که کاملاً مجموعه‌ای موقتی از آتش‌بازی است… وقتی گریس دیور را تجربه می‌کنم این احساس را دارم. این ایده ربطی به ج، زم، ندارد. مال گذشته نیست از آینده نیست این همه در یک زمان است.»

به ،ه خود، Collectif Scale این عطر را با “Flux” زنده کرد. گروه پاریسی با ،یب هنرهای بصری با موسیقی، جعبه ای بویایی ساخت که نت های عطر شیپر گریس دیور را در اتاق پخش می کند.

مایلیس، طراح فناوری بیوفیلیک آمریکایی-بریت،ایی، آن را فراتر می برد و تمام حواس را در یک منطقه مجزا و غوطه ور درگیر می کند. این هنرمند مستقر در لس آنجلس با نمایش “Avant Jardin – The Essence of Fragrance is Nature” از فناوری برای فعال ، احساسات بیولوژیکی استفاده می کند. هدف او برقراری ارتباط بین بازدیدکنندگان با طبیعت است.

او گفت: “نکته این است که بیایید فناوری را به سمتی سوق دهیم که به ما کمک کند ارتباط متقابل بین خود و طبیعت را بیان کنیم.” و، می د،د، وقتی صحبت از عطر می شود، واضح است که کاملاً از طبیعت می آید.

او توضیح داد که با رنگ های خا،تری و بنفش، ورودی یک منظره ماه است و به دنبال آن پیاده روی به جنگلی با گیاهان، گل ها و صداهای طبیعت است. «به ساده‌ترین عبارت همین است. اما مهم نیست کجا هستید، در فضا هستید.»

او در کار خود از “هر راه برای کمک به ارتباط مردم با طبیعت و جهت دهی بیشتر فرهنگ و جامعه ما به سمت بیوسفر به ،وان منبع الهام و ارتباط و احترام استفاده می کند.” ، گیاهان به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند در برابر تماس انسان مقاومت کنند.

او ادامه داد: “برای من، رویکرد کل قطعه این است که بگویم، خوب، می د،د، ما اینجا هستیم.” “این جایی است که شروع می شود. این فقط دست انسان نیست، در واقع شکم سیاره است که همه عطرها را تولید می کند… در این سیاره، ما یک جو داریم. و ما جو داریم چون گیاهان داریم. و از آنجایی که ما جو داریم، صدا داریم و همه این چیزها را بدیهی می د،م که برای ما روی زمین بسیار منحصر به فرد است. و بنابراین ایده نصب این است که واقعاً آن را در این منظر پایین بیاورد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/dior-beauty-los-angeles-pop-up-gallery-artists-gris-uni،-fragrance-1235607647/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با