اینفلوئنسر Amber Fillerup Clark’s Dae Hair بودجه 8 میلیون دلاری سری A را جمع آوری کرده است.
این افزایش توسط Verity Venture Partners، که توسط Tina Bou-Saba و Matt Levin تأسیس شد، با مشارکت معماران دیجیتال برند، ویتنی پورت، ایمی سانگ، کریستین اندرو، و با مشارکت مستمر سرمایه گذار موجود Willow Growth Partners رهبری شد. این دور کل سرمایه این برند را به 10.6 میلیون دلار میرساند، زیرا Dae در سال گذشته 2.6 میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
جنی سون، رئیس Dae که در سال 2021 به این برند پیوست، به WWD گفت که این شرکت فعالانه به دنبال سرمایهگذاری نیست، اما در ماههای اخیر علاقههای خارجی زیادی وجود داشته است. از نظر افزایش، برای سال 2022 ما واقعاً هدفی برای رفتن به سری A تعیین نکردیم. با رشد دسته زیبایی تمیز، علاقه زیادی از سوی سرمایه گذاران در بخش تمیز و به ویژه در دسته مو وجود دارد. بنابراین ما بسیار خوش شانس بودیم که در این فضایی بودیم که به دنبال آن نبودیم. واقعاً زمان من،ی بود، شریک من،. بنابراین، هدف ما این نبود که امسال ،وماً بیرون برویم.»
فی،اپ، که برند مراقبت از موهای تمیز و گیاهخوار را در سال 2020 تأسیس کرد و یک شراکت انحصاری ،ده فروشی با سفورا دارد، افزود که شرکای Verity Venture را که قبلاً یک سرمایه گذار بوده است، برای این دور انتخاب کرده است، زیرا به نظر یک مشارکت طبیعی است.
او گفت: «در صحبت با بسیاری از سرمایه گذاران چیزی در مورد هر دوی آنها وجود داشت که در آن احساس آرامش کامل داشتم و احساس می کردم که فقط با دوستان صحبت می کنم. گاهی اوقات وقتی با سرمایهگذاران صحبت میکنید، نمیدانم که این ناامنیهای خودم است یا آنها عمداً میخواهند آن را مرعوب کنند یا ناراحت کنند، اما بسیاری از اوقات ممکن است این احساس ناخوشایند داشته باشد که انگار در یک مصاحبه شغلی یا چیزی دیگر و با آنها چنین احساسی نداشت. واقعا خیلی طبیعی بود آنها کاملاً دید من را دریافت ،د. ما هر دو در مورد برند بسیار هیجان زده هستیم و بنابراین در صحبت با آنها همه چیز به طور طبیعی اتفاق افتاد زیرا واقعاً احساس می کنم با آنها فقط دوست هستم.”
در مورد اینکه این بودجه برای چه چیزی استفاده خواهد شد، سون گفت که Dae کارکنان بیشتری استخدام خواهد کرد، از شراکت Sep،ra خود حمایت خواهد کرد و همچنین کمپین های تبلیغاتی بیشتری را راه اندازی خواهد کرد. مجموعه فعلی مراقبت از مو Dae شامل شامپوها و نرم کننده ها، به همراه محصولات حالت دهنده و درمان چند کاره برای ایجاد یک مراسم ساده مراقبت از مو روزانه است.
Bou-Saba از شرکای Verity Venture در مورد سرمایه گذاری خود گفت: “Dae پتانسیل خود را برای افزایش مقیاس، بر اساس رشد سریع خود در دسته مراقبت از موی پرستیژ ثابت کرده است. این برند یکی از سریعترین و کارآمدترین برندهایی است که در این مرحله از نظر زیبایی دیدهایم. ما بسیار هیجانزده و مفت،یم که با آمبر، جنی و تیم Dae در این مرحله هیجانانگیز رشد بعدی شریک شویم.»
دبورا بنتون، شریک مدیر شرکت Willow Growth، اضافه کرد: به،وان یک سرمایهگذار، به ندرت میتوان یک برند قدرتمند را پیدا کرد که چنین نتایج بسیار مؤثر و ترمیمی را ارائه دهد، همگی تحت زیباییشناسی برندی عالی که مثبتاندیشی و مراقبت از خود را تجلیل و ارتقاء میدهد. این پیشنهاد ارزشی قدرتمند و قانعکننده جذابیت گستردهای دارد که به طور گسترده در تمام جمعیتشناسی طنینانداز میشود.»
Dae از افشای ارقام درآمد خودداری کرد، اما به WWD گفت که از سال 2021 تا 2022 ،ب و کار را دو برابر می کند.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/hair/amber-fillerup-dae-hair-8-million-series-a-1235439369/