L’Oréal USA سیستم برچسب گذاری ضربه خود را راه اندازی می کند


چه؟ در غیاب اجماع در مورد بر،ب گذاری اثرات زیست محیطی، L’Oréal USA به تنهایی این کار را انجام می دهد. بازوی آمریکایی غول زیبایی فرانسوی اعلام کرده است که راه‌های همتای فرانسوی خود را دنبال می‌کند و رتبه‌بندی بر،ب‌های محصولات را آغاز می‌کند که محصولات را بر اساس تأثیر سیاره‌ای آنها در مقیاسی از A تا E امتیاز می‌دهد.

جزئیات سیستم امتیازدهی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا هر محصول را نسبت به سایر محصولات L’Oréal در همان دسته ارزیابی کنند. این مقیاس فاکتورهایی مانند انتشار گلخانه ای، کمبود آب، اسیدی شدن اقیانوس ها و تنوع زیستی را که در هر مرحله از چرخه زندگی محصول اندازه گیری می شود، در نظر می گیرد.

در کنار این اعلامیه، لورآل از یافته‌های یک مطالعه جدید که با مشارکت Morning Consult انجام شد، رونمایی کرد که با بررسی 2000 بزرگسال آمریکایی نشان داد که بیش از نیمی از آنها انتظار دارند اطلاعاتی در مورد پایداری در وب‌سایت‌های شرکت پیدا کنند، و تقریباً 60 درصد معتقدند که آنها به این موضوع تبدیل شده‌اند. در 12 ماه گذشته پایدارتر شده است.

چرا؟ Marissa Pagnani McGowan، مدیر ارشد پایداری آمریکای شمالی، می‌گوید: «سیستم بر،ب‌گذاری تأثیر محصول L’Oréal جزء اصلی برنامه L’Oréal برای آینده است که تعهدات پایداری ما را برای سال 2030 نشان می‌دهد. عرضه آن در ایالات متحده باعث شده است. قدرت کمک به تغییر رفتار مصرف کننده و در نتیجه تسریع پیشرفت صنعت زیبایی به سمت پایداری بیشتر. این در زم، اتفاق می افتد که پایداری به طور فزاینده ای به کانون توجه بیشتر مصرف کنندگان آمریکایی تبدیل شده است. این ابزار با استفاده از اصول علم محیط زیست، مصرف کنندگان را توانمند می کند، از تصمیمات ،ید آگاهانه تر حمایت می کند و فرهنگ شفافیت بیشتر برند را تقویت می کند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-usa-ushers-in-own-impact-labeling-system/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با