پاک کننده های جدید صورت از Glow Recipe، The Ordinary، EltaMD و موارد دیگر – WWD


نمک پاک کن قارچ برف دام دام

34 دلار در sep،ra.com، Damdamtokyo.com، از 15 فوریه شروع می شود.

نمک پاک کن قارچ برف دام دام

نمک پاک کن قارچ برف دام دام

ع، محترمانه

DamDam امضای خود، رویکرد مبتنی بر ،اصر میراث ژاپنی را در قالب اولین نوار پاک کننده خود به زندگی می بخشد.

درست به نام محصول، ،یبات فعال پاک کننده نمک و قارچ برفی است، دوتایی لایه بردار و افزایش دهنده ا،تیسیته (به ترتیب) که گفته می شود برای پوست های چرب و مستعد آکنه مفید است.

جیزل گو، بنیانگذار DamDam با Philippe Terrien، گفت: «بسیاری از محصولات ما در حال حاضر برای افرادی که پوست حساس، کم آب یا مختلط دارند، خدمات رس، می کنند یا مفیدتر هستند. این شوینده برای افرادی که پوست چرب تری دارند که به طور بالقوه به دلیل عدم تعادل هورمونی یا عوامل دیگر ایجاد می شود، فرموله شده است.

همراه نوار پاک کننده، یک دستکش لایه بردار قابل کمپوست ساخته شده از الیاف گیاهی است که دومین افزودنی به مجموعه نوپای DamDam از ابزارها و لوازم جانبی صورت و بدن، مانند ابزارهای زهکشی لنفاوی است.

Go انتظارات فروش این پاک کننده را به اشتراک نمی گذارد، اما منابع صنعتی این عرضه را به فروش جه، 600000 دلاری در اولین سال عرضه آن در بازار می گویند.

دستور Glow پاک کننده سد رطوبتی آووکادو سرامید

28 دلار در sep،ra.com، Glowrecipe.com

دستور Glow پاک کننده سد رطوبتی آووکادو سرامید

دستور Glow پاک کننده سد رطوبتی آووکادو سرامید

ع، محترمانه

کریستین چانگ و سارا لی، بنیان‌گذاران Glow Recipe، یک پاک‌کننده با فرمول من،، اولین گام به سوی یک مانع پوستی سالم است.

چانگ می‌گوید: «پاک‌کننده اغلب این مرحله دور ریختن در نظر گرفته می‌شود، زیرا آن را در زهکشی می‌شویید، اما در واقع، می‌تواند لحن کل روتین شما را تنظیم کند.

فرموله شده با بلغور جو دوسر کلوئیدی و ،یبی از پیش و پروبیوتیک ها، پاک کننده سد رطوبتی آووکادو سرامید گلو رسیپ، با هدف ایجاد یک بوم سالم و تمیز برای رژیم بعدی است.

“داشتن یک سد پوستی سالم همیشه به اندازه مواردی مانند تحریک و جوش در بین مصرف کنندگان یک نگر، فوری نیست – اما یک مانع پوستی ناسالم می تواند دقیقاً به همان شکل ظاهر شود. [concerns]چانگ گفت، و مردم اغلب آن را اشتباه تشخیص می دهند.

این پاک کننده سومین محصول از مجموعه آووکادو این برند است که شامل ، دور چشم رتینول و سرم ریکاوری سرامید نیز می شود. اگرچه چانگ و لی انتظارات فروش را برای راه اندازی مشخص ن،د، منابع صنعتی اشاره کرده اند که فروش آن می تواند به 9.5 میلیون دلار برسد.

پاک کننده روغن در ژل مراقبت از پوست EltaMD

29 دلار در Eltamd.com، Harben،use.com

پاک کننده روغن در ژل EltaMD

پاک کننده روغن در ژل EltaMD

ع، محترمانه

پس از یک سال پرفروش در سال 2022، EltaMD Skincare خود را برای سال 2023 بزرگتر آماده می کند.

این برند با موفقیت گسترده، با کمک هایلی بیبر در UV Clear Broad Spect، SPF 46 خود، که طبق گزارش ها پرفروش ترین محصول مراقبت از پوست معتبر در ایالات متحده در سال 2022 بود، سومین پاک کننده خود را تا به امروز افتتاح می کند.

یک فرمول روغن در ژل حاوی ریشه زردچوبه، ویتامین E، روغن دانه مراتع و آنزیم کدو تنبل، پاک کننده را هیدراته کرده و آلاینده ها را از بین می برد.

مادو مک آردل، مدیر برند EltaMD، که اشاره کرد افزایش آگاهی یک هدف کلیدی برای سال 2023 است، گفت: “این یک فرمول سه فازی است که به یک امولسیون شیری با قابلیت شستشوی آسان تبدیل می شود.”

ما می خواهیم همچنان محصولات خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهیم. در TikTok، ما شتاب زیادی از ویدیوهای ارگ،ک دیده‌ایم که فوق‌العاده است و ما به دنبال توسعه آن هستیم.»

McArdle در مورد فروش اظهار نظری نکرد، اگرچه منابع صنعتی گزارش دادند که پاک کننده روغن در ژل بین 3 تا 5 میلیون دلار گردش مالی در سال اول خواهد داشت.

پاک کننده جو دو سر و پپتید تسکین دهنده مراد

42 دلار در ultabeauty.com، Murad.com

پاک کننده جو دو سر و پپتید تسکین دهنده مراد

پاک کننده جو دو سر و پپتید تسکین دهنده مراد

ع، محترمانه

دکتر مراد در حال ابتلا به اگزما است.

در حالی که این متخصص پوست مدت‌ها به نگر،‌های التهابی پوست در میان بیماران خود پرداخته است، اما اکنون راه‌حل‌های بطری‌شده را از طریق برند همنام خود در قالب یک سیستم سه مرحله‌ای به مصرف‌کنندگان می‌آورد.

پاک کننده جو دو سر تسکین دهنده و پپتید مراد همراه با درمان کولویدال جو دوسر Quick Relief و ، بلغور جو دوسر کلوئیدی دفاع روزانه، هدف آن آرام ، پوست مستعد اگزما از طریق ،یبات تسکین دهنده مانند عصاره هسته جو دوسر است.

چیزی مانند اگزما که از همیشه وجود داشته است – این قلمرو جدید نیست، اما این ایده ای بود که دکتر مراد برای درمان آن در مطب خود فرمو،یون ساخت، بنابراین ما فکر کردیم، “چرا ما آن را مدرن نکنیم؟ موضوع را از منظر ،ده فروشی دنبال کنید؟» کریستن رابینسون، مدیر ارشد توسعه محصول جدید مراد گفت.

رابینسون گفت: “ما دوست نداریم در فرمو،یون خود به یک ،صر ستاره تکیه کنیم.”

منابع صنعتی ،ن می زنند که انتظار می رود فروش این پاک کننده در سال اول به 3 تا 4 میلیون دلار برسد، اگرچه این برند از اظهار نظر در مورد پیش بینی ها خودداری کرد.

پاک کننده کف گلوکوزید معمولی

12.50 دلار در ultabeauty.com، Theordinary.com

پاک کننده کف گلوکوزید معمولی

پاک کننده کف گلوکوزید معمولی

ع، محترمانه

دومین پاک کننده معمولی رسید.

اولین محصول از شش محصول جدیدی که این برند قصد دارد در نیمه اول سال 2023 معرفی کند، پاک کننده فوم گلوکوزید با مواد پاک کننده دسیل گلوکوزید و کوکو گلوکوزید مشتق شده از نارگیل تامین می شود و برای پاک ، آرایش و ناخالصی ها طراحی شده است.

نیکولا کیلنر، موسس و مدیر اجرایی Deciem گفت: “شما هرگز طیف وسیعی از پاک کننده ها را از The Ordinary نخواهید دید، زیرا وقتی به توسعه محصول فکر می کنیم، اجازه می دهیم که توسط علم هدایت شود تا بازاریابی.” “اگر رتینوئیدها، فناوری و مواد فعال گران قیمت دارید، قرار دادن آنها در سرم بسیار موثرتر است.”

پاک کننده غیر کومدوژنیک اکنون در دسترس اعضای لیست پستی The O. Lab است و در تاریخ 9 مارس برای Ulta Beauty عرضه خواهد شد. در حالی که کیلنر در مورد عملکرد این برند اظهار نظری نکرد، The Ordinary در زمان انتشار 2.2 میلیارد دلار ارزش داشت. در سال 2021 توسط The Estée Lauder Cos. Inc. ،یداری شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/new-cleansers-from-the-ordinary-glow-recipe-murad-and-more-1235463029/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با