هر آنچه که باید درباره خط مراقبت از پوست جدید The Lip Bar بدانید – WWD


یک سال پس از راه اندازی دومین برند خود، The Lip Bar نیز در حال بررسی یک دسته بندی جدید است.

این برند که توسط مدیر اجرایی ملیسا بات، در سال 2012 تاسیس شد، با چهار محصول – یک مومیایی کننده پاک کننده، یک ، پاک کننده، یک تونر-سرم و یک مرطوب کننده، وارد عرصه مراقبت از پوست شده است. این محدوده در وب سایت برند و همچنین در Target در 10 فوریه عرضه خواهد شد. قیمت ها از 16 تا 18 دلار متغیر است.

بات، گفت این راه اندازی پاسخی به تقاضای ،یداران بود. او گفت: “هر محصولی که عرضه می شود معمولاً به این دلیل است که مصرف کنندگان ما آن را درخواست می کنند.” “این یکی را راه اندازی کردیم چون آنها می خواستند.”

محصولات حول محور آماده ، پوست برای آرایش، دسته کلیدی The Lip Bar هستند، و در فروشگاه با محصولات آرایشی این برند بر خلاف راهروهای مراقبت از پوست عرضه خواهند شد. بات، گفت: «ما تصمیم گرفتیم مسیر مجاور آرایش را طی کنیم، زیرا می‌خواهیم مطمئن شویم مردم بیشترین بهره را از محصولات اصلی ما ببرند.

بات، فواید مراقبت از پوست را به محصولات آرایشی جدید اضافه کرده است، مانند راه اندازی فونداسیون این برند در سال 2019، که دارای اسید هیالورونیک است. بات، گفت: «ما می‌خواهیم قبل از دویدن ب،یم، و به همین دلیل است که قصد داشتیم این را به ،وان آرایش مجاور قرار دهیم. “این مکالمه ساده تر است زیرا ما آن مکالمه را هدایت کرده ایم و آن داستان را هدایت می کنیم.”

محصولات مراقبت از پوست همچنین شامل اسید هیالورونیک، به علاوه عصاره قارچ و میوه برای فواید بیشتر است. هدف این خط این است که تا حد ممکن آرامش بخش و دوستدار آرایش باشد.

ما نمی‌خواستیم با مراقبت‌های بالینی پوست بیرون بیاییم، این برای ما منطقی نبود. بات، گفت: مردم ما را با آرایش می شناسند. «همه ما در مورد زیبایی آسان هستیم، به همین دلیل است که ما به دنبال چیزی بسیار ساده هستیم. ما مقداری ،یبات آبرسان داریم، اما می‌خواستیم یک سیستم بسیار ساده ایجاد کنیم تا هر ،ی بتواند آن را تطبیق دهد.»

مراقبت از پوست معمولاً نسبت به لوازم آرایش دارای نرخ ماندگاری بالاتری نزد ،یداران است و وفاداری به برند چیزی است که بات، روی آن شرط بندی می کند. او میزان فروش را مح،ه نکرد، اما منابع ،ن می‌زنند مراقبت از پوست می‌تواند یک چهارم تجارت The Lip Bar را در سه سال آینده تشکیل دهد. در سال گذشته انتظار می رفت که درآمد این شرکت دو برابر شود.

بات، گفت: “ما اعتماد خوبی به مصرف کنندگان خود داریم و قصد داریم این آموزش را ادامه دهیم.”

بازار انبوه برای بقیه سال چشم انداز آفتابی دارد. آرایش پس از همه‌گیری همچنان در حال افزایش است و مراقبت از پوست به یک اولویت استراتژیک بزرگ‌تر برای ،ده‌فروشان و تولیدکنندگان تبدیل شده است. نوار لب نیز همچنان در حالت گسترش است. سال گذشته، با راه اندازی 24-shade Target Thread Beauty، به یک شرکت چند برند تبدیل شد و همچنین یک دور سرمایه گذاری 6.7 میلیون دلاری سری A را به رهبری Pendulum و Fearless Fund بسته است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-lip-bar-،nches-into-skin-care-1235496569/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با