هانتر شفر چهره جدید فرشته موگلر را نامگذاری کرد – WWD


پاریس – Hunter Schafer چهره جدید Angel، عطر پرفروش ،نه Mugler است.

این مدل ترنس – که موانع روی باند فرودگاه را ش،ت و به سرعت در سریال “Eup،ria” شبکه HBO به شهرت رسید – در پیش درآمد “بازی های گرسنگی” که قرار است در ماه نوامبر اکران شود، حضور خواهد داشت.

شفر قرار است در کمپین Angel Elixir، رایحه ای جدید، در ماه مارس در سراسر جهان ظاهر شود.

د،ل لاهانا آیدنبام در اولین مصاحبه خود از زمان ریاست جه، مد و عطر موگ، در اکتبر گذشته گفت: “او دوست خانه موگ، است.” او یکی از ستاره های نمایش کیسی در سال 2021 بود.

این کیسی کادوالدر، مدیر خلاقیت موگ، است که به انتخاب شفر برای جلوی فرشته کمک کرد.

لاهانا-آیدنبام ادامه داد: “او چهره ای عالی برای آنجل است.” او بسیار مدرن است، نماد نسل خود است و بلافاصله با نسل جوان صحبت می کند زیرا بسیار متعهد و با استعداد است.

مدیر اجرایی قدرت قوی ،نه شفر را نیز برجسته کرد.

لاهانا-آیدنبام گفت: “وقتی موگ، را دوست دارید، موگ، را دوست دارید – هیچ چیزی در این بین وجود ندارد.”

پس از اینکه شافر در ابتدا با مدیران موگ، ملاقات کرد، بازیگر نقشی را که از دستی با بال‌هایی که به سمت یک بطری ستاره‌شکل دراز شده بود، برای آنها فرستاد.

Lahana-Aidenbaum ادامه داد: “ما چهره ها و افرادی را می خواهیم که برای برند کار کنند که این تعهد را داشته باشند.” بنابراین، قطعاً، او چهره آینده ما است.

کمپین ا،یر در مورد تحول است. Cadwallader در کنار کوئنتین Deronzier و Publicis Luxe روی مفهوم آن کار کرد.

در این ویدئو، شفر با کت و شلواری مشکی که توسط Cadwallader طراحی شده بود، از یک کت واک پایین می آید. سپس او در کنار منظره شهری و به سمت آسم، پر از ستاره می دود تا مسیر عمودی شود. او از آن آویزان می شود و به خود اجازه می دهد که بیفتد – فقط برای برخورد با یک ستاره در حال تیراندازی.

شفر به موجودی آسم، تبدیل می شود که در فضا شناور است و لباسی شفاف و درخشان به تن دارد. این طرح به صورت دیجیتالی توسط Cadwallader بر اساس یک لباس گربه ای قدیمی توسط تیری موگ، و یک اسکن سه بعدی از بدن شفر طراحی شد.

این نقطه به آهنگ “Dreamer” اثر Charli XCX تنظیم شده است که شامل آهنگ “من یک فرشته در جو هستم” است.

لاهانا-آیدنبام گفت: «پس قرار بود اینطور باشد.

تصویر چاپ شده توسط هارلی ویر لنز گرفته شده است. مانند کمپین، عطر ا،یر نیز در ماه مارس عرضه خواهد شد.

آب آن توسط عطرسازان IFF Anne Flipo و Domitille Michalon Bertier با بخش بویایی L’Oréal ساخته شده است. این عطر حاوی نت‌های گلی سفید است و اولین باری است که هر آب آنجل حاوی گل است.

لاهانا-آیدنبام گفت: “من دوست دارم بگویم این فرشته ای است که شما انتظارش را ندارید.” او افزود، با این حال، تمام عطرهای آنجل مشتریان پرشور را جذب می کنند.

او گفت: «ما مصرف کنندگان بسیار وفاداری داریم و امیدواریم به لطف راه اندازی Elixir، بتو،م مشتریان وفادار جدیدی را برای Angel جذب کنیم.

جوان‌ترها، به‌ویژه هزاره‌ها و ژنرال زرها در ذهن هستند.

مدیر اجرایی گفت: “این برای ما بسیار مهم است، زیرا ما می خواهیم فرشته حتی بزرگتر باشد.”

بازار اصلی رایحه اصلی آنجل اروپا است، جایی که در میان 11 عطر ،نه برتر قرار دارد. در فرانسه در میان شش کشور برتر قرار دارد.

Lahana-Aidenbaum گفت: “اما ما باید در ایالات متحده بزرگتر باشیم.” Lahana-Aidenbaum، توضیح داد که داشتن یک جناحی که قطبی کمتر و جوان تر از ادو پرفیوم اصلی باشد، مهم است.

ما جاه طلبی های بزرگی داریم [for] ا،یر،» او گفت.

Lahana-Aidenbaum در مورد پیش‌بینی فروش صحبت نمی‌کند، اما طبق منابع صنعتی، Elixir – که در یک بطری آبی تیره، ستاره‌شکل و قابل شارژ مجدد عرضه می‌شود – می‌تواند 70 میلیون یورو در ،ده‌فروشی در سال اول ایجاد کند.

او گفت: «زن، که آنجل را دوست دارند دیوانه آن هستند.

مد موگ، در 27 ژانویه با قالبی آزمایشی برای مجموعه لباس های آماده پاییز 2022 به باند فرودگاه پاریس بازگشت.

این اولین نمایش مد حضوری بود که توسط موگ، از زم، که توسط L’Oréal در مارس 2020 ،یداری شد برگزار شد. طبق گفته این برند، کلیپ های این نمایش آنلاین 200 میلیون بازدید در رسانه های اجتماعی داشت و نرخ مشارکت 10 درصدی داشت. .




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-،ter-schafer-new-face-mugler-angel-1235526866/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با