مقررات در سال 2022 – سرکوب


نیمه اول لوازم آرایشی بدون ظلم و ایمنی محصول مدت‌هاست که مسائل نظارتی غالب صنعت آرایشی و بهداشتی با آن مواجه بوده است، اما در سال 2022، شاهد بودیم که قانون‌گذاران توجه بیشتری را به شستشوی سبز و تأثیرات زیست‌محیطی محصولات ارائه شده معطوف ،د. به ویژه اتحادیه اروپا شروع به قانون گذاری در این عرصه کرده است و قو،ن جدید اقتصاد دایره ای را تدوین کرده و احتمالاً شستشوی سبز را ممنوع می کند. و در بریت،ا، اداره استانداردهای تبلیغاتی یونیلور را به دلیل ادعاهای محیط زیستی «مبهم» آن بسته است.

و در حالی که مانند سال‌های گذشته، شاهد بودیم که کشورهای بیشتری از ا،امات آزمایش حیوانات کنار می‌گذرند و چین قو،ن خود را کاهش می‌دهد، این اولین بار برای مدت طول، بود که می‌بینیم ،ت به طور بالقوه قو،ن را پاک کرده و ممنوعیت را لغو می‌کند. . اما این دقیقاً همان چیزی است که در بریت،ا اتفاق می افتد زیرا مجموعه ای از قو،ن اتحادیه اروپا قرار است پس از برگزیت لغو شوند. به طور مشابه، مانترای قدیمی اتحادیه اروپا بدون ظلم در معرض تهدید است، با تلاش Dove برای جلوگیری از ECHA که خواستار آزمایش‌های حیو، جدید بر روی مواد آرایشی پرکاربرد است.

شاید رسوایی های مکرر ایمنی محصول به علت کمک نمی کند. امسال رسوایی‌های ایمنی از جنجال PFAS گرفته تا بنزن در آئروسل‌ها ادامه داشت. کره ج،ی POP ها و هشت ،یب پرفلورینه را در لوازم آرایشی ممنوع کرد و شاهد بودیم که L’Oréal و CoverGirl با لباس های ک،ی به خاطر مواد شیمیایی برای همیشه مورد تهاجم قرار گرفتند و EPA سطح مصرف ایمن را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

نیمه دوم در حالی که به طور سنتی سیلی زدن به مچ ها به دلیل مواد ناخوانده یا بحث برانگیز به دادگاه واگذار می شد، امسال شاهد بودیم که نهادهای قانونگذار به پایان کار خود رسیده اند – کالیفرنیا حتی تهدید کرد که هزینه پا،ازی “سرسام آور” مواد شیمیایی برای همیشه از تولید کنندگان را پس خواهد گرفت.

آیا ما شاهد حرکت مشابهی در مورد موارد مکرر بنزن در محصولات خواهیم بود؟ به هر حال، امسال شاهد فراخوان‌ها و/یا دعوی‌های قضایی متعددی بوده است که تقریباً همه تولیدکنندگان بزرگ را شامل می‌شود، P&G، Beiersdorf، Banana Boat و Unilever در میان آنها.

از سوی دیگر، به نظر نمی‌رسد که تنظیم‌کننده‌ها عجله زیادی برای بازخواست تولیدکنندگان در مورد نگر،‌های ایمنی ندارند. به هر حال، جانسون اند جانسون مجوز داد تا از دعوای چند میلیارد دلاری تالک خود از طریق دو مرحله ای تگزاس چشم پوشی کند.

بعد چه می شود؟ با وجود بحث و جدل در گوشه و کنار، جای تعجب نیست که جنبش زیبایی پاک در سال های اخیر چنین جایگاهی را به دست آورده است. مصرف‌کنندگان به رگولاتور تبدیل شده‌اند و احساسات خود را از طریق کیف پول خود نشان می‌دهند، اما آیا قانون‌گذاران در سال 2023 به نتیجه خواهند رسید؟ و با افزایش تورم در حالی که تولیدکنندگان با افزایش هزینه ها دست و پنجه نرم می کنند، آیا افزایش بار نظارتی به نفع ،ی خواهد بود؟


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/regulation-in-2022-clampdown/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با