معرفی Formosa، عطر الهام گرفته از تایوان در Bergdorf’s – WWD


انتخاب عطر مورد علاقه Bergdorf Goodman در حال جذب یک عطر جدید با الهام از تایوان است.

در روز ولنتاین با قیمت 295 دلار برای 75 میلی لیتر عرضه می شود. بطری، Formosa (نامگذاری شده از کلمه پرتغالی به م،ی جزیره زیبا) اولین عطر Shining Sung است که خانواده اش موزه چی می تایوان را تأسیس کرده و مالک آن هستند.

سانگ فرموزا را که توسط استاد عطرساز Firmenich، Honorine Blanc، با ،یبات بومی تایوان از جمله شکوفه آلو، گل صد توم، سفید، توت سیاه، ماندارین شیرین، لابدانوم، پاتچولی و غیره ساخته شده است، توصیف می کند. منابع صنعتی ،ن می زنند که این عطر می تواند بیش از 1 میلیون دلار در ،ده فروشی در سال اول عرضه به بازار داشته باشد.

تایوان چنین کشور منحصر به فردی است. سونگ با اشاره به تشدید تنش در روابط چین و تایوان در رابطه با حاکمیت جزیره گفت: علاوه بر عشق من به خود تایوان، زمان پرتاب با توجه به وضعیت نامطمئنی که کشور در آن قرار دارد، م،ادارتر است.

سانگ از دوست دیرینه‌اش مارک روزن که پیش،وت طراحی بسته‌بندی عطر در پشت برخی از نمادین‌ترین عطرهای دهه‌های اخیر، از جمله درب قرمز الیزابت آردن و KL کارل لاگرفلد کارل لاگرفلد توسط کارل لاگرفلد است، کمک گرفت تا ادای احترام خود را فراتر از فورموسا گسترش دهد. یادداشت ها و به طراحی بطری آن، و همچنین.

روزن که مدت کوتاهی پس از آن شروع به تحقیق کرد تا مشخص کند کدام یک از شاخص‌ترین ویژگی‌های جزیره را می‌توانست در بسته‌بندی بگنجاند، به یاد می‌آورد: «شینینگ یک روز با من تماس گرفت و گفت: «اگر یک عطر برای تایوان بسازیم چه می‌شود؟» تایوان کشوری است که بسیاری از ما از نظر ظاهری آن را نمی‌د،م، اما این جزیره واقعاً زیبا است – توپوگرافی بسیار متنوع است و صادرکننده پیشرو یشم است.

و به این ترتیب، درب یشم حکاکی شده بطری با کمک شرکت طراحی بسته بندی و محصول Mna|bax متولد شد و بطری را به ،وان یکی از طرح های مورد علاقه روزن در کار خود مهر و موم کرد.

Formosa به طور انحصاری در Bergdorf’s در ایالات متحده در طول شش ماه اول عرضه در بازار در دسترس خواهد بود و در یکی از 9 مکان Fenwick در لندن (در خیابان Bond) از 19 مارس در دسترس خواهد بود، با هدف گسترش و در نهایت ورود به مکان دیگر. هشت این عطر همچنین برای ،ید در Formosafragrance.com موجود است.

روزن گفت: “Bergdorf’s شریک استراتژیک بسیار خوبی برای ما است زیرا آنها فقط محصولات خاص مانند Formosa را ارائه نمی دهند – آنها واقعاً بر خلاف برخی فروشگاه های بزرگ دیگر پشت سر آنها ایستاده اند.”

در آوریل، سانگ، که در شهر نیویورک زندگی می کند، بازدید ،یدار از تایوان را برای فورموسا آغاز خواهد کرد، و همچنین به بازارهای خاورمیانه، ی،ی امارات متحده ،ی و قطر، که به نظر او Formosa (که اولین عطر از بسیاری از عطرهای او است، چشم دوخته است. امیدوار است با نام تجاری Formosa معرفی شود) رشد کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/introducing-formosa-the-new-taiwan-inspired-fragrance-laun،g-at-bergdorfs-1235511542/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با