مدیر عامل شرکت Bath & Body Works


چه؟ Bath & Body Works اعلام کرده است که هیئت مدیره آن جینا بوسول را به ،وان مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره از اول دسامبر 2022 منصوب کرده است.

جزئیات بوسول جانشین سارا ای نش می شود که از می 2022 به ،وان مدیرعامل موقت خدمت کرده است. او تا پایان سال مالی شرکت در 28 ژانویه 2023، قبل از انتقال مجدد به رئیس هیئت مدیره، رئیس اجرایی باقی خواهد ماند.

چرا؟ دوران حرفه ای 30 ساله باسول در نقش های ارشد در شرکت هایی مانند Unilever، Alberto Culver و The Estee Lauder Companies می باشد. همانطور که نش اظهار داشت، “جینا با چندین دهه تجربه در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی و سابقه چشمگیر رشد سودآور، یک رهبر ثابت شده در تجارت جه، است. ذهنیت مشتری محور، تخصص چند کاناله و اشتیاق جینا برای ایجاد فرهنگ های با عملکرد بالا، او را به رهبر ایده آل برای فصل رشد بعدی Bath & Body Works تبدیل کرده است. هیئت مدیره مطمئن است که دانش و مهارت جمعی او در صنعت به شرکت کمک می کند تا رویکرد همه جانبه ما را افزایش دهد، ابتکارات تجاری ما را اجرا کند، و رشد را در کانال ها، دسته ها و مناطق تسریع بخشد تا در نهایت باعث افزایش ارزش سهامداران شود.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/bath-،y-works-names-ceo/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با