Peace Out Skincare 20 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند – WWD


Peace Out Skincare یک سرمایه گذاری اقلیت به مبلغ 20 میلیون دلار به دست آورده است.

این برند که تا به امروز بیش از 50 میلیون از نقاط آکنه خود را فروخته است، اولین سرمایه گذاری خارجی خود را به دست آورده است. شرکت شرکای قرن پنجم 20 میلیون دلار در این برند سرمایه‌گذاری کرد که به سمت ایجاد پرسنل و همچنین گسترش ،ده‌فروشی و دسته‌های جدید اختصاص خواهد یافت.

طی پنج سال پس از آغاز به کار، Peace Out اعلام کرد که به پرفروش‌ترین برند آکنه در Sep،ra تبدیل شده است، جایی که در بازارهای کلیدی مانند کانادا، اروپا، بریت،ا، خاورمیانه، استرالیا و نیوزلند در دسترس است. وب سایت خودش و آمازون. منابع صنعتی ،ن می زنند که فروش این برند بین 50 تا 60 میلیون دلار در سطح جه، در ،ده فروشی در سال 2022 برسد.

به گفته انریکو فرزا، موسس این برند، فروش در کانال‌ها مثبت بود، اگرچه او در مورد ،ن اظهار نظر نکرد.

او گفت: “با سرمایه گذاری، ما می تو،م برای چند موقعیت استراتژیک در زمینه فروش، امور مالی و اعضای تیم بازاریابی بیشتری استخدام کنیم.” “به خصوص در مورد دیجیتال، این موضوع در حال تبدیل شدن به یک تمرکز در حال گسترش برای ما است. اجتماعی ارگ،ک بخش بزرگی از ،ب و کار ما برای هدایت فروش شد.

همچنین یک خط لوله قوی از محصولات جدید در ،ه وجود دارد. امسال Peace Out با یک تصحیح کننده منافذ به رنگ چهره پرداخت. فرزا گفت که بازده معمول جدید بودن برند – چهار یا چند واحد نگهداری سهام در سال – با سرمایه گذاری دو برابر می شود.

او گفت: “ما توسعه محصول را دوبرابر می کنیم و روی زمان بندی های فشرده تر کار می کنیم تا بتو،م در مقادیر بیشتر ،ید کنیم.” همچنین، با فضای رقابتی که در آن همه چیز بسیار گران می‌شود، ما احساس کردیم که نمی‌تو،م با آگاهی از برند یا نمونه‌برداری از رقبایمان چیزهای زیادی بسازیم. این برای ما عالی خواهد بود که بتو،م اکنون انجام دهیم.”

به نظر فرزا، WWD گزارش داد که هزینه‌های بازاریابی دیجیتال و حداقل مقادیر سفارش یکی از پرهزینه‌ترین موانع برای برندهای زیبایی هستند که به دنبال افزایش مقیاس هستند.

کیتی بنت، مدیر عامل شرکای قرن پنجم، در بی،ه‌ای اضافه کرد: «همکاری ما با Peace Out ناشی از اشتیاق مش، ما برای ایجاد تأثیر مثبت برای جوامع و همچنین تأکید Peace Out بر شمول است، که با اعتقاد شرکای قرن پنجم همسو است. که تنوع یک اصل اصلی موفقیت مالی است. Peace Out یک ،ب و کار به سرعت در حال رشد است که محصولات برتر را ارائه می دهد، و ما مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم برای گسترش حرکت باورن،ی آنها در پنج سال گذشته هستیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/peace-out-skincare-،ns-20-million-investment-1235409806/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با