محصولات در سال 2022 – پول نقد


نیمه اول: به نظر حقیر ما، سال 2022 سال نوآوری عظیمی نبود. راه اندازی ها در مقایسه با قبل از همه گیری کم بود، اما اگر یک روند غالب در بین راه اندازی های سال وجود داشت، آن سلبریتی، سلبریتی و کمی مشهورتر بود.

کارداشیان ها از پایگاه جدید خود در Coty دوباره راه اندازی شدند، کیت ماس ​​وارد حوزه سلامت شد – حتی برد پیت نیز وارد فضای زیبایی شد. دیدیم که استلا مک کارتنی اولین خط مراقبت از پوست مینیمالیستی را ارائه کرد، پریانکا چوپرا Anomaly را در Nykaa راه اندازی کرد، دیپیکا پادوکن با 82E مراقبت از خود را تشویق کرد، هیلی بیبر از R،de رونمایی کرد و سونمی Meeth را به ما،ی عرضه کرد. می‌توانستیم ادامه دهیم، اما احساس می‌کنیم که به هدفمان رسیده‌ایم.

علاوه بر این، موج راه اندازی سلبریتی ها به هیچ وجه به پایان نرسیده است، اما Dua Lipa یک درخواست علامت تجاری برای پوشش مد و لوازم آرایشی در ابتدای سال ثبت کرده است. آیا بازار زیبایی سلبریتی ها می تواند در آستانه اشباع شدن به اندازه عطر افراد مشهور حدود 15 سال پیش باشد؟ جالب اینجاست که عرضه عطر اخیر دالی پارتون بسیار موفقیت آمیز بود، او پنج عطر دیگر و کایلی مینوگ نسخه جدیدی از Darling را عرضه کرد.

نیمه دوم در همین حال، سلامتی به روند خود ادامه می‌دهد و سال 2022 شاهد بودیم که سلبریتی‌ها با سلامتی نه تنها با خط کیت ماس، همانطور که در بالا ذکر شد، بلکه همچنین با خط Will Perform الهام گرفته از ورزش سرنا ویلیامز ملاقات ،د. یکی دیگر از مفاهیم جدیدی که در طول 12 ماه گذشته توسعه یافته است، سلامت مو است. چندین برند لو، وارد این فضا شدند – Bobbi Brown’s Jones Road برای یکی، با مومیایی مو جه، خود در حالی که Unilever Nutrafol را ،یداری کرد و Wella Briogeo را ،یداری کرد. با توجه به رشد خالص فروش 38.6 درصدی Olaplex در سه ماهه دوم، تعجبی ندارد. بازار موی حرفه‌ای نیز شاهد فعالیت‌های سریع مشابهی بود که هنکل بر روی تصاحب واحد موی حرفه‌ای Shsieido بسته شد و Nykaa با Aveda شریک شد تا سالن‌های ممتاز را در هند راه‌اندازی کند.

با ماندن در عرصه مراقبت از مو، خطوط طراحی شده برای موهای بافت دار به شکوفایی خود ادامه دادند. هلن تروی کرلسمیت را ،یداری کرد و TRESemme متعلق به Unilever یک برنامه گواهی بافت را راه اندازی کرد تا به آموزش متخصصان مجاز مو در درمان، کوتاه ، و حالت دادن به این نوع مو کمک کند.

در نهایت، مقوله زیبایی سفارشی بیشتر توسعه یافت، با اجرای آزمایشی برنامه اشتراک اختصاصی کائو، ویکتوریا سیکرت از یک عطر تطبیقی ​​P&G با نام Olay و Pantene رونمایی کرد که با راه‌اندازی محصولات شخصی‌شده در Walmart و L’Oréal روی J-beauty شخصی‌شده سرمایه‌گذاری کرد. شرکت، اسپرتی.

بعد چه می شود؟ اگر چه سرفصل‌های سال را بررسی می‌کنید، از این که بپرسید آیا اصلاً نیازی به محصولی وجود دارد یا خیر، ببخشید؟ برای عرضه‌های اصلی سال، همه حول محور محصولات مجازی فروخته شده در متاورس متمرکز شده‌اند. با فروش Gen Z در بازی‌ها، زیبایی به طور فزاینده‌ای تلاش می‌کند تا به فضا نفوذ کند و به دنبال آواتار به آن‌ها بفروشد – معامله L’Oréal با Ready Player Me یک نمونه بارز است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/،ucts-in-2022-ca،ng-in/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با