
دهه 1980، دههای که با رکود اقتصادی آغاز شد، که باعث بحران نفت شد و در اوج تنش «جنگ سرد» بین روسیه و غرب بود، همچنین دههای بود که در آن آگاهیهای زیستمحیطی مدرن، سیاستهای پایداری و یک سیاست جدید تثبیت شد. درک رابطه بین صنعت، جامعه و زمین ریشه در استراتژی شرکت دارد.
در سال 2023 درک تکاملی این رابطه مفهوم اقتصاد دایره ای است که محصولات مصرفی را دارای چرخه حیات در یک حلقه می داند.
اما آیا “دایره” برای صنعت لوازم آرایشی امکان پذیر است؟
صنعتی که در حال حاضر مسئول تولید 100 میلیارد تن ، در سال است
این ماه
آمارجیت ساهوتا، موسس در اطلاعات Ecovia
جو چیدلی، بنیانگذار Re & آشپزخانه زیبایی ،ستان
اندرو آلماک، مدیر عامل در پ،تیک برای تغییر
بحث کنید که چگونه بخش ،ده فروشی می تواند / باید به سمت آینده ای دایره ای و بدون ضایعات کربن مثبت حرکت کند.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/circular-cosmetics-retail/