برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار

با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است. قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. اگر دارای چشم های گردی هستید ، از نیمه اول چشم خط چشم را به صورت باریک بکشید و سپس خط چشم را کمی پهن تر کنید و بعد از گوشه خارجی چشم امتداد دهید. سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.

  • کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند.
  • آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد.
  • اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد.
  • از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است.
  • آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید.
  • چشمها در این سبک آرایشی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و با استفاده از سایه‌های روشن و مژه‌های بلند آرایش می‌شوند.

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. روش استفاده از مرطوب کننده برای اطراف بینی اینگونه است که باید مرطوب کننده را از قسمت اطراف پایین بینی به سمت بالا و به طرف پیشانی بمالید. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید.

اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید. اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید.

آموزش مرحله ای آرایش صورت با لحاظ تمامی نکات

برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند.

۳. از پرایمر استفاده کنید.

، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. استفاده از پرایمر سایه چشم راهی مطمئن برای جلوگیری از آسیب رساندن به آرایش و جلوگیری از ایجاد لک بر روی لباس عروس سفید است. برخی از افراد بر این باورند که برای استفاده از محصولات آرایشی، باید به تکنیک‌ها مدرن آرایشی مسلط باشید. اما در واقعیت، تفاوتی نمی‌کند که چقدر در آرایش تبحر دارید، شما باید لوازم مناسب برای رسیدن به ظاهر مطلوب خود را بشناسید و روش مصرف آن‌ها را بدانید. همچنین باید یک روتین آرایشی خاص برای خود تعیین کنید تا در موقعیت‌های روزمره نیز ظاهری شاداب داشته باشید. برای افزایش حجم مژه‌های خود می‌توانید ابتدا یک دست ریمل بزنید، سپس مقداری پودر فیکس صورت یا پنکیک را به کمک یک براش روی مژ‌ه‌ها بریزید و دوباره یک دست دیگر ریمل بزنید.

اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. کمی از کانسیلر بردارید و با قلم مو مخصوص زدن کانسیلر آن را پشت چشم به خوبی پخش نمایید. از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود تا تیرگی ها برطرف شود.