فروشگاه زیبایی جدید هند: Tira – WWD


بازار زیبایی هند یک شرکت تازه وارد دارد.

Reliance Retail Ltd. که با سه گام در یک مرحله راه اندازی شد، با راه اندازی برند آرایشی Tira – با راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی، یک سایت تجارت الکترونیک و یک برنامه در اوایل آوریل، چرخشی کاملاً جدید به بازار زیبایی هند بخشیده است.

بر اساس گزارش Euromonitor International، بازار زیبایی و مراقبت شخصی هند در سال 2022 تقریباً 16 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. به گفته تحلیلگران صنعت، ورود Reliance به زیبایی با Tira، این پتانسیل را دارد که این بخش را متحول کند، زیرا Reliance بزرگترین ،ده فروش هند با 17225 فروشگاه در سراسر هند است.

این شرکت همچنین دارای جیب های عمیقی است که برای رشد پایدار مورد نیاز است. Reliance Retail Ltd. یکی از شرکت های تابعه Reliance Retail Ventures Ltd. است که گردش مالی تلفیقی 1997 میلیارد روپیه یا 26.3 میلیارد دلار و سود خالص 70.55 میلیارد روپیه یا 931 میلیون دلار برای سال منتهی به 31 مارس 2022 گزارش کرده است.

در Jio World Drive، فروشگاه Tira در 4300 فوت مربع گسترده شده است و برندهای زیبایی جه، و داخلی را در خود جای داده است. این توسط استودیوی نوآوری Dalziel & Pow که مقر آن در لندن است طراحی شده است.

این شرکت در بی،ه ای گفت: «با الهام از الهه راتی، که نماد عشق، اشتیاق و زیبایی است، راه اندازی Tira مطابق با دیدگاه کلی Reliance Retail برای ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان هندی از طریق فرمت های ،ده فروشی متعدد است. یک “مقصد زیبایی” با تمرکز بر خدمات انتخاب شده خواهد بود.

فروشگاه زیبایی Tira در هند

داخل فروشگاه تیرا

با حسن نیت از Tira

فناوری زیبایی با ایستگاهی برای آزمایش مجازی برای ایجاد ظاهری سفارشی و یک تحلیلگر پوست نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

شخصی سازی تمرکز بزرگی است – با ایستگاه های هدیه برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب، و همچنین بخشی به نام عطر یاب، تجربه امضایی که به مصرف کنندگان کمک می کند عطرهای نزدیک به ترجیحات خود را مطابقت دهند.

هدف ما با Tira ش،تن موانع در فضای زیبایی و دموکراتیزه ، زیبایی برای مصرف کنندگان در بخش های مختلف است. ایشا آمب،، مدیر اجرایی Reliance Retail Ventures Ltd، گفت: چشم انداز ما برای Tira این است که مقصد زیبایی پیشرو برای زیبایی قابل دسترس و در عین حال آرزومند باشد، مقصدی که فراگیر باشد و ماموریت تبدیل شدن به محبوب ترین ،ده فروش زیبایی در هند را داشته باشد. (شرکت هلدینگ Reliance Retail Ltd.)

برندهای ممتاز فضای مخصوص به خود را در برنامه به نام Tira Red دارند – جایی که ،یداران می‌توانند برندهای معتبر و لو، از جمله Estée Lauder، L’Occitane، Bobbi Brown، Clinique و غیره را جستجو کنند. پلتفرم آنلاین Tira همچنین ویدیوهای قابل ،ید، وبلاگ‌ها، آموزش‌ها، شخصی را به نمایش می‌گذارد. توصیه ها و ویژگی های آزمایش مجازی این وب سایت محصولاتی را در هشت دسته، از جمله آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر، محصولات زیبایی مردانه، حمام و بدن، مراقبت از مادر و نوزاد و همچنین سلامتی به نمایش می گذارد.

به گفته تحلیلگران، انتظار می‌رود تاثیر این راه‌اندازی بر روی بازیکنان زیبایی موجود بسیار زیاد باشد. این شامل بازیگران بزرگ در فضای تجارت الکترونیک مانند Nykaa، Myntra، Purplle و Tata Cliq Palette، و فروشگاه‌های فیزیکی مانند Sep،ra، Parcos، فروشگاه‌های زنجیره‌ای S،ppers Stop است که اخیراً مفهوم زیبایی SS را راه‌اندازی کرده است. Sep،ra متعلق به LVMH که با شرکت Arvind Fa،ons Ltd. مستقر در بنگلور در هند است، بیش از 25 فروشگاه دارد.

Nykaa که به ،وان یک تجارت الکترونیک در فضای زیبایی آغاز شد، در سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده است، در اکتبر 2021 عمومی شد و درآمد خود را از 22.05 میلیارد روپیه، 269 میلیون دلار آمریکا برای سال مالی 2021 به 31.94 میلیارد افزایش داد. روپیه، 390 میلیون دلار آمریکا، در سال مالی منتهی به 31 مارس 2022.

«اگر [Reliance is] قادر به ش،تن مدل زیبایی هستند، آنها بزرگ خواهند شد – آنها این کار را با جواهرات، مد و سایر موارد عمودی انجام داده اند. اگر به ردپای فروشگاه‌های Reliance نگاه کنید، آنها بیشترین پوشش را دارند. با افزایش بلوغ مشتری، جستجوی محصولات بهتر و محتوای شخصی‌تر به یک عادت تبدیل شده است. آراستگی نیز در مرکز توجه قرار گرفته است، و با همه اینها، ارائه دسته بندی زیبایی با ت،یم بندی های زیادی به شدت رشد کرده است.

در حالی که اپلیکیشن Tira به 100 شهر می رسد، انتظار می رود که این شهرها در کنار شهرهای مترو، اولین هدف برای افتتاح فروشگاه های فیزیکی باشند. به طور معمول، ارائه مارک ها و اندازه فروشگاه ها با مناطق حوضه که با توجه به مشخصات مصرف کننده متفاوت است، متفاوت است.

همچنین انتظار می‌رود که زیبایی به ،وان بخشی از رشد کلی ،ده‌فروشی در هند در سال‌های آینده رشد کند و با افزایش دو رقمی همگام شود.

براساس گزارش Anarock Retail و انجمن ،ده‌فروشان هند، انتظار می‌رود اندازه بازار ،ده‌فروشی تا سال 2032 به 2 تریلیون دلار برسد که از 690 میلیارد دلار در سال 2021 رشد می‌کند و نرخ رشد مرکب سالانه 25 درصدی را برای بخش ،ده‌فروشی سازمان‌یافته تسهیل می‌کند. تجارت الکترونیک نیز احتمالاً به دلیل راحتی و پذیرش در سراسر کشور، شتاب بیشتری به دست خواهد آورد. بر اساس این گزارش، احتمالاً در سال‌های آینده حدود 25 میلیون فوت مربع فضای تجاری جدید به هفت شهر برتر اضافه خواهد شد.

همانطور که رنجن بیان می کند، ،ده فروشی لوازم آرایشی یکی از بخش هایی است که به سرعت در حال رشد است، به ویژه پس از COVID-19، که مصرف کنندگان به سمت مراقبت بیشتر از خود و همچنین تمایل بسیار بیشتری به ،ج می کنند.

وی تاکید کرد: بخش زیبایی و آراستگی به ،وان یکی از سریع ترین بخش ها به رشد خود ادامه می دهد.

با این حال، همانطور که Tira اولین ورود خود به بازار را انجام می دهد، تحلیلگران صنعت به وضوح می گویند که این تنها آغاز تغییر واقعی زیبایی در هند است، با گزینه های ،ده فروشی بسیار بیشتر از همیشه، و همچنین مزایای قیمتی برای مصرف کنندگان.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/tira-india-reliance-beauty-store-1235604802/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با