صنعت زیبایی در حال رونق است. در اینجا مواردی است که می توان آن را در این راه حفظ کرد – WWD


،ب و کارهای زیبایی چگونه باید برای حرکت در یک منظره پرآشوب آماده شوند؟

به گفته کارشناسان در رویداد مجازی صنعت زیبایی 2023 CEW که شامل داده ها و بینش های Spate، Google، The NPD Group، Mintel، NielsenIQ و آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی Iced Media است، با گرایش به فروشگاه ها، جامعه و سلامتی.

این شرکت ها موضوعات نوظهور و احساسات مصرف کننده را که برای حرکت در چشم انداز در سال 2023 کلیدی است، شرح دادند.

از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: اهمیت آوردن بازاریابی تجربی به آجر و ملات علاوه بر دیجیتال. تغییر به سمت سلامتی جامعه (در مقابل فردی)، افزایش ترجیح مصرف‌کننده به محصولات زیبایی و مراقبت شخصی مبتنی بر ادعا، و انعطاف‌پذیری زیبایی پرستیژ، که تنها صنعت CPG بود که شاهد افزایش درآمد و فروش واحد در سال 2022 بود – اما هنوز NPD خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از پذیرایی از مصرف کنندگان با بافت موهای فرفری و پیچ خورده می شود، فضای قابل توجهی برای رشد دارد.

Iced Media

،لی آن هال، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Iced Media، شریک برندهایی از جمله Kiehl’s، Paula’s C،ice و La Roche-Posay (که بعدا Spate به ،وان برترین برند مراقبت از پوست در سال 2023 با میانگین حجم جستجوی ماهانه شناخته شد) شروع به کار کرد. که در مورد چگونگی ایجاد محتوای اجتماعی پولی که به فروش تبدیل می شود بحث کرد.

هال گفت: «محتوای سازنده پولی در شبکه اجتماعی تقریباً 2:1 از محتوای برند بهتر عمل می‌کند. محتوای برند بهتر از خالق است، اما تقریباً گردن و گردن است، و ما پیش‌بینی می‌کنیم که امسال تغییر کند.»

او همچنین به انواع تبلیغات لحظه‌ای، مانند کارت‌های نمایش TikTok و کارت‌های زمینه قابل لمس اسنپ‌چت (که تا ماه مارس در مرحله آزمایش بتا هستند) به ،وان برخی از بهترین گزینه‌های برندها برای دستیابی به مشتریان جدید از طریق رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد.

ن،ا

سارا ،ل، مدیر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی در Mintel، در مورد “پزشکی” زیبایی صحبت کرد، که به گفته او تا حدی توسط مصرف کنندگ، که به طور فزاینده ای کارایی محصول را در اولویت قرار می دهند، و همچنین با ظهور متخصصان پزشکی و مراقبت از پوست به ،وان تقویت می شود. موج بعدی اینفلوئنسرها (به @dermdoctor، @pillowtalkderm در TikTok مراجعه کنید).

،ل گفت: «مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند که پول خود را در مکان درست ،ج می‌کنند، و به‌ویژه مصرف‌کنندگان مراقبت از پوست به دنبال توصیه‌هایی از سوی پزشکان یا متخصصان پوست هستند. و مصرف کنندگان متعاقباً انتظار دارند که برندها در مورد ادعاهای کارآمدی و داده های مطالعاتی پیشروتر باشند.

،ل همچنین به مسیر تکاملی جنبش مراقبت از خود اشاره کرد. در حالی که به لطف فناوری نوظهور که امکان تشخیص پیشرفته را فراهم می کند، مراقبت شخصی در واقع در حال افزایش است، مصرف کنندگان پس از همه گیری که به دنبال ارتباط هستند، به طور فزاینده ای در مورد سلامتی به چیزی بیش از خودشان فکر می کنند.

،ل، گفت: «یکی از چیزهایی که ما به آن نگاه می کنیم، این رویکرد جدید به سلامتی است که منحصر به فرد نخواهد بود. جنبش مهرب، و خودمراقبتی جامعه قطعاً با دور شدن از این تفکر جزیره‌ای‌تر و شروع به قرار دادن سلامت و رفاه جمعی در خط مقدم گسترش خواهد یافت.»

اسپیت و گوگل

Yarden Horwitz از Spate و Flynn Matthews از گوگل در مورد کاهش سرعت جستجوهای مراقبت از پوست در سال گذشته بحث ،د و افزودند که عطر، آرایش مردانه، آرایش و مراقبت از مو به ترتیب افزایش یافته است.

هورویتز از ارزیابی ،ل مبنی بر اینکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال محصولات و مواد تشکیل دهنده مبتنی بر ادعا هستند حمایت کرد و افزود که این ذهنیت فراتر از مراقبت از پوست و مراقبت از مو نیز گسترش می یابد.

هورویتز گفت: K18، Nutrafol، Dyson، Drybar و Mielle Organics برترین برندهای مراقبت از مو در سال 2022 بودند، در حالی که Fenty Beauty، Charlotte Tilbury، Elf Cosmetics، Rare Beauty و Nars Cosmetics از نظر آرایش پیشتاز بودند.

به طور کلی، داده‌های جستجوی مصرف‌کننده نشان می‌دهد که راحتی و «زیبایی ضد زیبایی» برای مصرف‌کنندگان مهم است، محصولات چندوظیفه‌ای همچنان در حال افزایش هستند (و محصولاتی که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند، مانند خط چشم، همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد)، و افراد مشهوری مانند جولیا فا، و گربه دوجا به ظاهر زیبایی غیر متعارف و ماورایی علاقه مند هستند.

کل این ایده وجود دارد، “من نمی خواهم زیبا باشم – من می خواهم نمادین باشم.” مصرف‌کنندگان نمی‌خواهند فقط یک چهره زیبا در فید TikTok باشند، بلکه می‌خواهند بتوانند متمایز شوند.»

NielsenIQ و گروه NPD

تارا تیلور، معاون ارشد جه، بخش زیبایی عمودی NielsenIQ، و لاریسا جنسن، معاون و مشاور صنعت زیبایی در NPD، هر دو در مورد تاثیر افزایش فشار اقتصادی بر تصمیمات ،ید مصرف کننده در سال جاری صحبت ،د.

طبق گفته NielsenIQ، 40 درصد از مصرف کنندگان لوازم آرایشی گزارش دادند که در صورت به چالش کشیدن درآمد در سال جاری، ،ید لوازم آرایشی را متوقف می کنند، در حالی که تنها 10 درصد اعلام ،د که ،ید محصولات آرایشی و بهداشتی را متوقف می کنند.

تیلور خاطرنشان کرد که در حالی که فروش لوازم آرایشی افزایش یافته است، فروش واحدها در بازار انبوه کاهش یافته است و آجر و ملات بیشترین کاهش را داشته است. از سوی دیگر، زیبایی پرستیژ، هم در فروش و هم در فروش واحد افزایش یافت – تنها بخشی که این را در بخش‌های مصرف‌کننده NPD تجربه می‌کند.

جنسن گزارش داد که کل فروش زیبایی ۱۱ درصد به دلار در مقایسه با سال ۲۰۲۱ رشد داشته است و به ۹۳ میلیارد دلار در آرایش، مراقبت از مو، مراقبت از پوست و عطر رسیده است. او گفت در حالی که بازار انبوه به طور غیرمعمول سهم بیشتری از فروش را داشت (تقریباً 70 درصد)، زیبایی پرستیژ تقریباً دو برابر نرخ انبوه در دو سال گذشته رشد کرده است.

جنسن، با اشاره به حالت دادن به مو، مراقبت از مو و عطرها به ،وان مثال، گفت: “بسیاری از مناطقی که دارای انبوهی هستند با کاهش واحد نیز قوی ترین مناطق در پرستیژ امروزی هستند.” با این حال، وقتی صحبت از مراقبت از موی بافت‌دار می‌شود، فضای خالی در پرستیژ وجود دارد، به‌طوری‌که جنسن اشاره می‌کند که تنها 5 درصد از محصولات مو در بازار پرستیژ برای انواع موهای مجعد و پیچ‌دار تهیه می‌شوند.

بر اساس NPD، پنج برند معتبر مراقبت از پوست بر اساس فروش دلاری در سال 2022 عبارتند از Clinique، Lancôme، Estée Lauder، The Ordinary و La Mer، در حالی که پنج برند برتر مراقبت از پوست انبوه عبارتند از CeraVe، Neutrogena، Olay، Cetaphil و Aveeno.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beauty-industry-sales-boom-recession-data-cew-npd-1235515883/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با