روسای وست اند لندن به تبر خرید جرمی هانت از مالیات بر ارزش افزوده پاسخ دادند


چه؟ بر اساس گزارشی از استاندارد، روسای ،ده‌فروشی در وست اند لندن به جرمی هانت، وزیر ،انه‌داری که ،یدهای بدون مالیات بر ارزش افزوده را لغو کرد، پاسخ دادند و اظهار داشتند که این کار ضربه چکشی به احیای منطقه ،ید لندن وارد می‌کند.

جزئیات گفته می شود تصمیم هانت برای لغو تصمیم در مورد بازگرداندن ،ید بدون مالیات بر ارزش افزوده برای گردشگران خارجی، پایتخت را در شرایطی برای پاریس و میلان در دوره جشن قرار داده است.

این امتیاز به بازدیدکنندگان خارجی اجازه می دهد تا 20 درصد از ،یدهای خود در بریت،ا را که در ابتدا توسط Ri، Sunak در سال 2021 حذف شد، مطالبه کنند. این تصمیم سپس در بودجه کوچک کواسی کوارتنگ در ماه گذشته تغییر کرد، قبل از اینکه هانت اظهار داشت که احیای مالیات ،ید رایگان مقرون به صرفه نبود.

چرا؟ پل بارنز، مدیر اجرایی انجمن ،ده‌فروشی بین‌المللی، گفت: «تصمیم برای مع، ، طرح‌ها برای بازگرداندن ،ید بدون مالیات بر ارزش افزوده برای بازدیدکنندگان بین‌المللی، ضربه‌ای به گردشگری بریت،ا و خیابان‌های بزرگ بریت،ا خواهد بود.

این اقدام کوته‌بینانه مبتنی بر پیش‌بینی‌های نادرست و ناقص است و خطراتی را برای بازگشت بازدیدکنندگان بین‌المللی که محرک‌های حیاتی رشد اقتصادی در سراسر بریت،ا هستند، ایجاد می‌کند.

ما از صدراعظم می‌خواهیم قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده ،ید معاف از مالیات، که یک انگیزه کلیدی برای گردشگران بین‌المللی در انتخاب مکان بازدید است، توقف کند، تأمل کند و متعهد به ارزیابی کامل هزینه و فایده باشد.

وزیران باید تصمیم خود را بر اساس تصویر کامل، از جمله اقتصاد مهم، استوار کنند مزایایی که بازدیدکنندگان بین‌المللی برای بریت،ا به ارمغان می‌آورند، که این تصمیم آن را به خطر می‌اندازد.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/londons-west-end-bosses-hit-back-at-jeremy-،ts-axing-of-vat-s،pping%EF%BF%BC/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با