رشد فروش Firmenich H1 10.5 درصد – WWD


پاریس – فروش Firmenich در نیمه اول سال مالی اخیر خود 10.5 درصد افزایش یافت، که به دلیل شتاب رشد در هر دو بخش عطرسازی و مواد تشکیل دهنده، و Taste و Beyond بود.

فروش عرضه کننده عطر و طعم سوئیسی در دوره شش ماهه منتهی به 31 دسامبر 2022، 2.44 میلیارد فرانک سوئیس یا 2.65 میلیارد دلار بود. این میزان در مقایسه با سال قبل 8.9 درصد بر اساس گزارش شده و 11.5 درصد بر اساس ارز ثابت افزایش داشت. مقررات.

این شرکت مستقر در ژنو، سود تعدیل شده قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک را 440 میلیون فرانک گزارش کرد که با ارزهای ثابت 7.3 درصد افزایش داشت.

پاتریک فیرمنیچ، رئیس هیئت مدیره این شرکت، روز پنجشنبه در بی،ه‌ای گفت: فیرمنیچ رشد درآمدی دو رقمی را در نیمه اول سال مالی 2023 ارائه کرده است که با پشتیب، از خدمات برتر به مشتریان و مدل ،ب‌وکار متنوع و پایدار ما پشتیب، می‌شود. .

وی افزود: «این دستاوردها در برابر یک محیط تورمی چالش برانگیز، به ویژه در زمینه مواد خام و انرژی تنظیم شده است. ما به رهبری خود در علم و به رسمیت شناختن پیشرفت در سطح جه، خود به ،وان یک تجارت مسئول افتخار می کنیم. این انگیزه برای پایداری در هسته استراتژی بلندمدت ما باقی می‌ماند.»

فروش بخش عطر و مواد تشکیل دهنده این شرکت 9.1 درصد افزایش یافت و عطرهای خوب 20.2 درصد افزایش یافت. در همین حال، عطرهای مصرفی به افزایش تک رقمی می، بازگشتند.

این گروه گفت: “در مواد تشکیل دهنده، ما به دستیابی به شتاب قوی ادامه دادیم، با رشد درآمد قوی در سراسر مجموعه، با حمایت از اقدامات قیمت گذاری قوی و تقاضای پایدار مشتری.”

Firmenich گزارش داد که فروش بخش Taste & Beyond خود 13.3 درصد افزایش یافته است که به واسطه سهم متعادلی از حجم و ،یب و قیمت گذاری در تمام بخش ها و همچنین ابتکارات صورت گرفته است.

Firmenich افزایش فروش را در تمام مناطق ثبت کرد. فروش در هند 23.6 درصد افزایش یافت. 18.3 درصد در چین و 16.6 درصد در اروپا بر اساس ارز ثابت.

این شرکت خاطرنشان کرد: «ما اقداماتی را برای کاهش فعالانه تأثیر منفی بر حاشیه‌ها، از جمله اقدامات بیشتر در قیمت‌گذاری و اعمال افزایش انرژی، و در عین حال حفظ بهترین سطح خدمات در ک، خود انجام داده‌ایم». “اجرای چابک و سازگاری ما به ما این امکان را داده است که شرایط نوسان بازار را تحمل کنیم و همچنان تقاضای فزاینده مشتریان خود را در تمام مناطق جغرافیایی برآورده کنیم.”

این گروه به سرمایه گذاری در نوآوری ادامه می دهد و هزینه های تحقیق و توسعه خود را در 8.6 درصد از فروش حفظ می کند.

همانطور که گزارش شده، ادغام Firmenich با DSM، یک شرکت هلندی مبتنی بر علم سلامت و تغذیه، قرار است در سه ماهه اول سال جاری به پایان برسد. در ماه نوامبر، اداره بازارهای مالی هلند یا AMF بخشنامه ارائه مربوط به معامله را تصویب کرد.

در نیمه اول، جریان نقد آزاد گزارش شده Firmenich در منهای 17 میلیون فرانک، شامل 28 میلیون فرانک هزینه نقدی یکباره مربوط به ادغام، در مقابل 162 میلیون فرانک در سال قبل بود. جریان نقدی آزاد که برای تأثیر مخارج غیرمعمول مرتبط با ادغام تنظیم شده بود، به 11 میلیون فرانک رسید.

این شرکت گفت: “کاهش جریان نقدی آزاد عمدتاً ناشی از تغییر نامطلوب در سرمایه در گردش است که به تاثیر 172 میلیون فرانکی موجودی‌های بالاتر مورد نیاز برای حفظ سطح خدمات مشتری و تضمین ایمنی عرضه مرتبط است.” علاوه بر این، عملکرد درآمدی قوی در پایان سه ماهه دوم منجر به سطح بالاتری از مطالبات شد.

Firmenich انتظار دارد در نیمه دوم سال مالی خود، با بازگشت سطح موجودی به حالت عادی، تبدیل وجه نقد افزایش یابد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/firmenich-h1-sales-spurred-both-divisions-1235531092/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با