در نمایشگاه عطر جدید Chanel در پاریس – WWD


پاریس – نمایشگاه جدید شانل با حواس شما بازی می کند.

این عطر که به عطرهای این برند اختصاص دارد، یک سیرک از رایحه و لباس است، با یک مدیر حلقه در ورودی موزه Grand Palais Éphémère پاریس و شعبده بازان در حال انجام حقه های کارت.

«Le Grand Numéro de Chanel» که پنجشنبه به روی عموم باز می‌شود، ادای احترامی است به معروف‌ترین عطر خانه و همچنین کتابخانه جدیدتر رایحه‌های آن، در پیچ و خم اتاق‌ها. این نمایشگاه حول یک چرخ فلک پوشیده شده با چراغ های چشمک زن، ستارگان در حال چرخش، شکوفه های نمادین کاملیا و C های دوتایی متمرکز شده است. رقصندگان حرکات خود را در اطراف یک صحنه دایره‌ای انجام می‌دهند که با بطری‌های غول پیکر عطر همراه است، با پرده‌هایی که عقب می‌نشینند تا گذرگاه‌های پنهان را آشکار کنند.

بزرگ‌ترین شماره، Chanel No.5 افسانه‌ای، بیشترین فضا را به تاریخ و میراث خود اختصاص داده است. با ورود به یک راهروی تاریک، بازدیدکنندگان از زیر نمایشگر عظیم آسمان پر ستاره که با آرم شانل می درخشد، ظاهر می شوند. در کنار، مهمانان می توانند در تاریخچه عطر، از زمان تصور و توسعه آن در طول سال ها قدم بزنند.

بطری‌های شیشه‌ای اصلی و تکرارهای مختلف رایحه در فرم‌های پودر، عطر و رژ لب، و همچنین آزمایش‌های اولیه شانل با بسته‌بندی نیکل و کروم که با برخی از طرح‌های لباس تک رنگ گابریل شانل در آن زمان نشان داده شده‌اند، به نمایش گذاشته شده‌اند. بازدیدکنندگان به دیدگاه غریزی او برای ایجاد نه تنها یک شبح جدید و ساده تر برای ،ن، بلکه آنچه پیشروی یک برند سبک زندگی همهجانبه بود، درک می کنند.

صنعتگران تکنیک بودروشاژ را به نمایش می گذارند، تکنیک مهر و موم با دست و مومی که در Parfum Grand Extrait ساخته شده به سفارش، با قیمت 3500 دلار به فروش می رسد. فقط 9 صنعتگر به این تکنیک تسلط یافته اند که از این تعداد 6 نفر هنوز در حال تمرین هستند و دو نفر هر روز در طول نمایشگاه در دسترس خواهند بود.

ع،‌های شانل با افراد برجسته از جمله ایگور استراوینسکی و معشوقه‌اش، دوک بزرگ دیمیتری پاولوویچ، داستان شخصی او را روایت می‌کند، در حالی که یک پرتره یادبود طراحی‌شده توسط کارل لاگرفلد به نمایش گذاشته می‌شود.

شنل یک ،افات معروف بود و عطر اصلی خانه را شماره 5 نامید، زیرا پنج عدد خوش شانس او ​​بود. این داستان در یک نمایشگاه واقعیت مجازی همهجانبه روایت می‌شود، زم، که آواتار شنل در اتاق‌های آپارتمان طراح قدم می‌زند و درباره روند تصمیم‌گیری او با عطرساز ارنست بو، بحث می‌کند و کارت‌های تاروت را ورق می‌زند. وقتی شانل به انتخاب خود می رسد، مهمانداران حضوری عطری را در هوا پخش می کنند – بویی مجلل با عینک های بسیار گران تر.

اتاق دیگر یک استاد ک، در بازاریابی است و بازدیدکنندگان را در دهه‌ها تبلیغات Chanel راه می‌دهد و برخی از معروف‌ترین آگهی‌های تجاری این برند را بازپخش می‌کند. در اینجا برخی از لباس‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، مانند لباس‌های نیکول کیدمن از فیلم کوتاه به کارگرد، باز لورمن و لباس‌های دیگری که کارول بوکت و ماریون کوتیار بر تن کرده‌اند.

یک گا،ی به هنری اختصاص داده شده است که از لوگوی شانل، مشهورترین نقاشی های اندی وارهول، در کنار آثاری از سالوادور دالی، همکار قدیمی اش و هنرمندان معاصر دیگری از جمله ما جون، لوری سیمونز، برتون موریس و شانتل استومن و دیگران استفاده می کند. این قطعات از مجموعه خصوصی این برند هستند که معمولاً در پاریس و نیویورک نگهداری می شوند و برای اولین بار در اینجا به نمایش گذاشته می شوند.

با ورود به یک اتاق تاریک، از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا روی کاناپه‌ای به سبک تحلیل‌گر قدیمی دراز بکشند، در حالی که از آنها در مورد ترجیحات شخصیتی و رایحه سؤال می‌کنند. نتیجه نمایه ای است که هدف آن جفت ، مهمانان با یکی از 18 عطر در خط Les Exclusifs است. کارشناسان تیم توسعه عطر به ،وان مشاور خدمت می کنند.

این نمایشگاه همچنین مهمانان را از طریق رایحه های جدیدتر می برد. اتاقی که به Chance اختصاص داده شده است، بازدیدکنندگان را در یک اجرای رقص به پشت صحنه می‌آورد، با با،ین‌هایی که دامن‌های توری و لباس‌های رنگارنگ آماده می‌کنند، در حالی که آرایشگران رسمی شانل برای ایجاد ظاهر در دسترس هستند. از دری دیگر، رقصندگان در یک مینی کازینو روی صحنه اجرا می کنند که با رولت، چرخاندن چرخ و یک بازی تاس کامل می شود. به مهمانان یک مشت چیپس هدیه داده می شود تا شانس خود را امتحان کنند، در حالی که برندگان یک جایزه درب منزل دریافت می کنند.

نمایشگر Coco Mademoiselle به ،وان یک اتاق کنترل با صفحه‌های رژ لب و مجموعه‌های اسپورت‌تر Chanel موجود است: بسکتبال، اسکیت بورد، هدفون، اسکی، کلاه ایمنی، وزنه و حتی یک مگافون – که همه با Cs دوتایی مهر شده‌اند.

اتاق Bleu de Chanel منظره‌ای از شهر را نشان می‌دهد که با نت‌های موسیقی روشن می‌شود و نواری در پشت آن باریک است.

اتاق‌های دیگر جزئیات ،یبات عطر و روش‌های جمع‌آوری آن‌ها، مانند برداشت غنچه‌های دستی از Gr،e، فرانسه، و شامل غلاف‌های عطری است که مهمانان می‌توانند تجربه بویایی از نت‌های مختلف و ،یب‌های بویایی داشته باشند.

بازدیدکنندگان از فروشگاه هدیه خارج می شوند، که دارای طیف وسیعی از اقلام منحصر به فرد و مطمئناً مورد علاقه، از جمله ست های شطرنج Chanel، کارت های بازی و تاروت، پازل ها و یک کیت گلدوزی است.

این نمایشگاه که تا 9 ژانویه ادامه دارد، بیش از یک سال طول کشید تا تکمیل شود. ورود رایگان است، اما باید از قبل در وب سایت نمایشگاه به نش، grand-numero.chanel.com رزرو شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/chanel-new-fragrance-exhibit-paris-1235449020/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با