خرده فروشی در سال 2022 – خرید در اطراف


نیمه اول پس از ویر،‌های سال‌های 2020 و 2021، ،ده‌فروشان را می‌توانست به خاطر امیدواری برای سواری نرم‌تر در آغاز سال 2022 ببخشد. محدودیت‌های بیماری همه‌گیر برداشته شد، ،ید IRL بازگشت و حتی سفر از سر گرفته شد. تا اینجای کار، خیلی امیدوار.

مانند هر ،ب و کاری، ،ده فروشی به سرعت تحت تأثیر یکی از اخبار مهم سال قرار گرفت و چندین زنجیره درهای خود را در روسیه در نتیجه تهاجم اوکراین بسته بودند. Sep،ra بازوی روسی خود را برای فروش قرار داد و Lush عرضه به فروشگاه های روسیه را قطع کرد.

در این زمینه، ،ده‌فروشان می‌توانستند به خاطر هول ،شان بخشیده شوند، اما در عوض، بسیاری روی آینده کانال خود سرمایه‌گذاری ،د. در واقع، شاهد بودیم که تعدادی از پروژه‌های پایداری راه‌اندازی شد که تارگت از اولین مکان خالص خود رونمایی کرد، داگ،، WBA و نیمان مار، گزارش‌های ESG را منتشر ،د و L’Occitane روبان اولین مفهوم فروشگاه پایداری خود را برید و چندین منشور ضد نژادی را امضا ،د. کاهش رفتار ناعادلانه با ،یداران

اما علی‌رغم تلاش‌های آنها، تورم فزاینده و ادامه بحران زنجیره تامین همچنان آسیب می‌زند. تارگت شاهد کاهش 52 درصدی سود سه ماهه اول بود و والمارت مجبور شد دستورالعمل سالانه خود را به دلیل کاهش حاشیه ها کاهش دهد.

نیمه دوم در واقع، در نیمه دوم، با شروع بحران انرژی، ،ده فروشان شروع به اعلام ابتکارات جدیدی ،د که برای نشان دادن متعهد به انجام کارهای خود طراحی شده بودند. لویی ویتون و والنتینو LVMH هر دو اعلام ،د که چراغ‌ها را خارج از ساعات کاری خاموش می‌کنند و ترموستات‌های موجود در فروشگاه را تنظیم می‌کنند تا به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کنند.

در همین حال، هم Superdrug و هم Elf Beauty برای متقاعد ، ،یدار فشرده به ،ج ،، توقف قیمت‌ها را اعلام ،د. اما علیرغم تمام تلاش‌هایشان برای کنترل هزینه، برخی از ،ده‌فروشان مجبور شدند هزینه‌های بالاتر خود را به مشتریان منتقل کنند. ایندیت،، مالک زارا، افزایش قیمت پاییزی را اعلام کرد در حالی که چندین شرکت ژاپنی از احتیاط طول، مدت خود در مورد قیمت ها برای افزایش قیمت ها کناره گیری ،د.

گفته می شود، همه اینها عذاب و غم نبود. Sep،ra LVMH از رشد چشم پوشی نکرد – از طریق پلتفرم Feelunique که اخیراً ،یداری کرده است در بریت،ا راه اندازی شد و همکاری خود را با Kohl’s گسترش داد، در حالی که Target انتقال به فروشگاه های بزرگتر در آینده را اعلام کرد که می تواند از آنها به ،وان مراکز لجستیک استفاده کند. و علیرغم ضربه‌های فراو، که این همه‌گیری ایجاد کرد، فروشگاه‌های بزرگ در ایالات متحده و بریت،ا همچنان به دنبال ارتباط بودند – شرط‌بندی قاطعانه روی زیبایی. JC Penney مفهوم JC Penney Beauty خود را به فروشگاه‌های سراسر ایالات متحده عرضه کرد در حالی که بارنیز نیویورک به ،وان یک برند زیبایی و سلامتی بازگشت.

احتمالاً تصادفی نیست که رنسانس بارنیز به لطف گروه گلونت کره ج،ی اتفاق می افتد. در واقع، در حالی که فروشگاه‌های غربی با مشکل مواجه می‌شوند، ،ده‌فروشان آسیایی، چه Reliance، چه Coupang یا Central Group در حال پیشرفت هستند، توسعه بسیار در دستور کار بود.

بعد چه می شود؟ با این حال، شکی نیست که برخی از ،ده فروشان سال 2022 را با مشکل مواجه ،د. ما فقط باید به استخدام‌ها و ا،اج‌های کلیدی رهبری که در طول سال اعلام شده‌اند نگاهی بیندازیم و به نتایج آن اشاره نکنیم تا ببینیم که قایقر، ساده برای مارک‌های ،ده‌فروشی چیزی از گذشته است. و دریا برای سال 2023 نیز بسیار متلاطم به نظر می رسد. Target شاهد تغییر قابل توجهی در رفتار مصرف کننده در سه ماهه سوم بود و انتظار دارد فروش در سه ماهه چهارم کاهش یابد. آیا تا زم، که آنها بیفتند ،ید خواهیم کرد؟


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/retail-in-2022-s،pping-around/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با