تولید در سال 2022 – سنگ زنی تا توقف


نیمه اول در ابتدای سال، تولیدکنندگان خود را برای رشد آماده می ،د. با پایان محدودیت های کووید در غرب و عقب نشینی Omicron، دوباره به کار بازگشت. یا اینطور فکر می ،د. تهاجم روسیه به اوکراین در بهار، آچار قابل توجهی را در کارها ایجاد کرد و در عین حال اختلالات زنجیره تامین، تورم و کمبود منابع حیاتی را آغاز کرد.

در واقع، اگر در سال 2022 یک مسئله بر چشم انداز تولید حاکم بود، آن قدرت بود. خواه کمبود نیروی انس، از طریق ادامه قرنطینه در چین که باعث تعطیلی کارخانه‌ها یا بحران‌های پرسنلی در ایالات متحده به دلیل کمبود مداوم نیروی کار می‌شود، یا فقدان ابزاری برای تأمین انرژی ماشین‌آلات به‌،وان بحران انرژی که با جنگ آغاز شد و در طول سال عمیق‌تر شد.

سپس با تشدید بحران انرژی که با جنگ آغاز شد، کمبود ابزاری برای تامین انرژی ماشین‌آلات در غرب به وجود آمد – تسلیح‌سازی عرضه گاز به برخی از تولیدکنندگان، از جمله اوریفلیم، ضربه سختی زد. جای تعجب نیست که تولیدکنندگان شروع به اختراع ،د. یونیلور آزمایشی استفاده از هیدروژن را برای تامین انرژی یکی از کارخانه‌های خود در بریت،ا اجرا کرد.

با در نظر گرفتن همه چیز، این یک معجزه است که سرمایه گذاری در این مقوله اصلاً ادامه یافت. چندین شرکت ،وج استراتژیک را اعلام ،د، با Shiseido و Procter & Gamble که هر دو کارخانه‌ها را می‌فروشند، اما توسعه‌هایی نیز ارائه شده و سایت‌های جدیدی نیز برنامه‌ریزی شده‌اند. اولین مرکز تولید حلقه بی نهایت اروپایی Loop نمونه ای از این موضوع است.

نیمه دوم در نیمه دوم سال با نزدیک شدن به زمستان، بحران انرژی تنها عمیق‌تر شد و در مقایسه با خاموشی‌ها و خاموشی‌هایی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، سال 2020 شبیه یک پیک نیک واقعی به نظر برسد.

اتحادیه اروپا در ماه ژوئیه اعلام کرد که حتی ممکن است مشوق های مالی برای تولیدکنندگان برای کاهش استفاده از گاز طبیعی در زمستان امسال ارائه کند و BASF آلمان تولید آمونیاک خود را کاهش داد و تغییرات بالقوه در زنجیره ارزش تولید را بررسی کرد تا با عرضه بی ثبات گاز مق، کند. قیمت. Evonik همچنین اقداماتی را برای محافظت از تولید انجام داد و گاز طبیعی را به جای LPG در کارخانه Marl خود جایگزین کرد.

و خاموشی های احتمالی تنها مشکلی نبود که سازندگان با آن مواجه بودند. به‌سرعت ادامه می‌دهد – چه بنزن در ،‌های ضدآفتاب و شامپوی خشک یا MIT در دستمال‌های مخصوص بچه. مورد دوم واکنش نسبتاً شدیدی را از سوی سازنده مورد نظر به همراه داشت، به طوری که ال‌جی H&H از بازار دستمال‌های مرطوب به طور کامل به دنبال رسوایی ایمنی خود کناره‌گیری کرد و این سؤال را مطرح کرد که چرا به نظر می‌رسد تولیدکنندگان در غرب راحت‌تر از همتایان آسیایی خود نگر،‌های ایمنی را کنار می‌گذارند. . به هر حال، سال ها شکایت چند میلیون دلاری جانسون و جانسون طول کشید تا به این نتیجه رسیدند که تالک ارزش این زحمت را ندارد.

بعد چه می شود؟ سوال بزرگ برای تولید در سال 2022/3 این است که آیا آلمان می تواند سهمیه بندی گاز را در زمستان امسال متوقف کند؟ اگر BASF مجبور باشد خطوط تولید خود را خاموش کند، تأثیر آن تا حدود زیادی احساس خواهد شد. زنجیره تامین جهان دوباره تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در حالی که VPPA ها برای انرژی های تجدیدپذیر چیز جدیدی نیستند، دلیل خوبی وجود دارد که ما بیشتر و بیشتر از آن ها می بینیم. تولید پایدار دیگر تنها یک هدف نجیب محیطی نیست، بلکه اگر بخواهیم اصلاً تولید را ادامه دهیم، ضروری است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/manufacturing-in-2022-grinding-to-a-halt/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با