بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop

اپل مک‌بوک ایر پس از یک بازنگری، به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده که باعث شده به یکی از بهترین لپ تاپ های مناسب برنامه نویسی بهترین لپ تاپ گیمینگ تبدیل شود. درست است که قدرت آن قابل مقایسه با مک‌بوک پرو (یا برخی لپ‌تاپ‌های گران قیمت ویندوزی) نیست؛ اما اکنون از پردازنده M1 ساخت اپل استفاده می‌کند که لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر این کمپانی به کار رفته است. در این مقاله شما همراهان وب‌سایت hp-iranco.com با هشت نوع از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی آشنا خواهید شد. لپ تاپ به عنوان یکی از محصول دیجیتالی، می‌تواند برای شما در زمینه‌های مختلف کارایی داشته باشد.

  • اما باز هم عدد قابل قبول و مناسبی برای این لپ تاپ است و از عمر باتری بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در بازار بیشتر است.
  • HP در این لپ تاپ سیستم کولینگ کارآمدی پیاده کرده که به سرعت حرارت سیستم را به بیرون منتقل می‌کند.
  • ضمنا اگر برای خرید لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی یا هر لپ تاپی، نیاز به کمک دارید اون رو در بخش نظرات بنویسید.
  • این لپ تاپ ThinkBook لنوو با نمایشگر 14 اینچی از کانفیگ خوبی برای برنامه نویسی برخوردار است.
  • در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید.

برنامه‌نویسی با دستگاه‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما بسیاری برنامه‌نویسان چیزی بیشتر از یک لپ‌تاپ پایه می‌خواهند. قطعا در یک صفحه ۱۵ اینچی کاراکترهای بیشتری نسبت به نمونه‌های کوچک‌تر خواهید داشت؛ بنابراین خواندن کد و ساخت تنظیمات GUI در آن راحت‌تر خواهد بود. البته فراموش نکنید که یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی حمل‌ونقل آسانی نخواهد داشت. این لپ تاپ به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 مجهز است و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم دارد. با بهره مندی از این ویژگی‌ها و رم مناسب، این لپ تاپ می‌تواند از پس اجرای بازی‌های سنگین نیز بربیاید و قدرت عملکرد رضایت بخشی را از خود به نمایش بگذارد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 – BA

سیستم عامل ویندوز هم از اکثر نرم افزارها و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. یکی از مهمترین نقش‌ها در لپ تاپ مناسب برنامه نویسی بر عهده RAM است و همین ابتدا به شما بگوییم که رم اهمیت بسیار زیادی در لپ تاپ‌های برنامه نویسی داشته و سرعت اجرای کد ها و توسعه موبایل به این بخش بستگی دارد. اگر قدرت خرید لپ تاپ با رم بالا را ندارید بهتر است تا به سراغ خرید لپ تاپ ۸ گیگ رم بروید تا سیستم شما دچار کندی و هنگی سیستم نشوید.

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023؛ معرفی 10 مدل برتر

لپ تاپ‌های سری ThinkBook 15 G2 نسل دوم سری ThinkBook 15 لنوو هستند که در محدوده میان رده قرار می‌گیرند. در ادامه مدل ThinkBook 15 G2 ITL – A از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های بازه قیمتی 20 میلیون تومان، معرفی کرده‌ایم. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی هستید، قطعا مشخصات لپ تاپ برای شما مهم خواهد بود. اما علاوه بر مشخصات، ویژگی مهم دیگری نیز وجود دارد که برنامه نویسان با تجربه روی آن تاکید دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار