بسته بندی در سال 2022 – باید در مورد پلاستیک صحبت کنیم


نیمه اول اگر امسال یک موضوع و تنها یک موضوع بر داستان های بسته بندی حاکم بود، آن پایداری بود. تامین کنندگان بسته بندی در حال کار بر روی کاهش تاثیر خود بر محیط زیست هستند – برای مثال Geka اولین گزارش پایداری خود را در سال جاری منتشر کرد – و در همان زمان، تمام تولید کنندگان بزرگ تعهد کرده اند که اتکای خود را به پ،تیک یکبار مصرف کاهش دهند. مسابقه برای یافتن موادی است که با سیاره، کیف پول مهربان باشد و به ما امکان دهد به جستجوی راحتی خود ادامه دهیم. خلاصه ما کیک بسته بندی خود را می خواهیم و می خواهیم آن را هم بخوریم.

در واقع، LVMH Beauty یک همکاری استراتژیک با Origin Materials برای توسعه بسته‌بندی کم کربن برای صنعت عطر و لوازم آرایشی با محوریت فناوری‌های PET منفی کربن و پ،تیک‌های زیستی اعلام کرد.

در همین حال، Shiseido یک کیسه شفاف سازگار با محیط زیست ساخته شده از PVA، نشاسته، گلیسیرین و آب را برای بازوی تجارت الکترونیک خود معرفی کرد و متعهد شد که کاغذ پرکننده قابل بازیافت و لانه زنبوری را جایگزین پوشش حبابی کند.

و Loop Industries و L’Occitane آزمایشی بطری ساخته شده از 100 درصد رزین PET را با هدف کمک به برند زیبایی فرانسوی برای رسیدن به یک هدف کلیدی پایداری راه اندازی ،د. به‌،وان بخشی از این مشارکت، لوگوی Loop به‌طور برجسته روی بسته‌بندی برای راه‌اندازی نشان داده می‌شود.

نیمه دوم داستان بزرگ دیگر سال بسته بندی، تجمیع بود. در واقع، بسته بندی یکی از معدود حوزه های صنعت آرایشی و بهداشتی بود که فعالیت M&A در آن سریع بود. ما دیدیم که Peninsula ISEM Bramucci را به قیمت 90 میلیون یورو انتخاب کرد، Carlyle ،ید HCP را به مبلغ 1 میلیارد دلار، TricorBraun ،ید Neville and More، Mondi از تجارت قطعات مراقبت شخصی خود خارج کرد، Ball بازوی روسی خود را به Arnest به مبلغ 350 میلیون دلار آمریکا فروخت. و بسته بندی برلین ،ید Gerfran.

و ماندن در بخش مالی صنعت بسته بندی، برای تامین کنندگان بسته بندی نگران کننده است، راه حل های “بدون بسته بندی” سرمایه گذاری زیادی را جذب می کند. ما شاهد بودیم که برند دئودورانت Wild Cosmetics 5 میلیون پوند بودجه جمع آوری کرد تا ماموریت خود را برای حذف پ،تیک های یکبار مصرف از روتین حمام ما جمع آوری کند و برند بدون ، Blueland سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری را برای کمک به توسعه سیستم شارژ مجدد مبتنی بر تبلت اعلام کرد. .

بعد چه می شود؟ در واقع، پر ، مجدد در حال افزایش است. The Body S،p شرکت Natura یک برنامه پنج ساله برای راه اندازی ایستگاه های reflll در فروشگاه ها در سراسر جهان اعلام کرد و Shiseido قرار است تا سال 2023 بیش از 150 محصول قابل شارژ مجدد را در بازار چین عرضه کند، در حالی که Coty از اولین عطر گهواره به گهواره قابل شارژ مجدد رونمایی کرد.

با این حال، صنعت بسته بندی هنوز نیازی به ،زش در چکمه های خود ندارد، زیرا، با وجود همه اینها، قفسه های ما هنوز با پ،تیک ناله می کنند. پر ، مجدد هنوز بسیار مهم است و بسته بندی هنوز یک “مشکل” است – آیا سال 2023 راه حلی برای بلایت یک بار مصرف پیدا خواهد کرد؟


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/packaging-in-2022-we-need-to-talk-about-plastic/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با