امور مالی در سال 2022 – تورم، تورم، تورم


نیمه اول تورم در اواسط سال 2021 چه در نتیجه همه‌گیری، کمبود عرضه یا افزایش قیمت‌ها در سرتاسر جهان شروع به افزایش کرد و تنها در آغاز سال 2022 با حمله روسیه به اوکراین تشدید شد و قیمت سوخت را افزایش داد. با این حال، در حالی که در چندین پیش‌بینی به «بادهای مخالف» اشاره شده بود، رشد فروش برای بسیاری در نیمه اول به یک مسیر صعودی ادامه داد، که با پایان محدودیت‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر و از سرگیری سفرها تقویت شد. به ،وان مثال، LVMH علیرغم قرنطینه های مداوم چین، درآمد نیمه اول خود را 36.7 میلیارد یورو گزارش کرد. نیک، هیرونیموس، مدیرعامل لورآل حتی تا آنجا پیش رفت که در مجمع جه، اقتصاد در داووس در ماه مه ادعا کرد که تورم بر فروش آن تأثیری نداشته است.

اما، اگر مجبور بودیم یک کلمه را برای تعریف مالی در نیمه اول سال 2022 انتخاب کنیم، آن احتیاط بود. با آشفتگی بازارهای پول، ادغام ها و ادغام ها در حالت تعلیق بودند و معاملات عمده به طور نامحدود متوقف شدند. Walgreens Boots Alliance نتوانست ،یدار برای زنجیره Boots خود پیدا کند. و در حالی که شایعات در اطراف شرکت های مختلف – برای مثال Revlon، Tom Ford و Kohl’s به گوش می رسید، معاملات زیادی انجام نشد.

نیمه دوم بازار M&A در نیمه دوم شروع به رشد کرد، با این حال، با ،ید ELC Balmain، L’Oréal که Skinbetter Science را به ثمر رساند. AmorePacific در حال ،ید تاتا هارپر است، که همه چیز نشان می دهد، پول وجود دارد، فقط یک سوال متقاعد ، مردم برای جدا شدن از آن است.

و با این توجه، دنیای مالی هنوز هم از برندهای اکو حمایت می کند. BYBI کمک مالی 1.9 میلیون پوندی برای تبدیل شدن به اولین برند زیبایی کربن منفی در جهان کرد، Evolved by Nature 120 میلیون دلار و برند بهداشت دهان و دندان پایدار، Better & Better 4 میلیون دلار برای تسریع برنامه های توسعه خود تهیه کرد.

با این حال، با افزایش قیمت‌های انرژی و افزایش بی‌سابقه نرخ بهره، مطمئناً مصرف‌کنندگان در سه‌ماهه سوم کاهش یافتند – در واقع، تضاد بین نتایج سه‌ماهه اول و سه‌ماهه سوم کاملاً آشکار بود. L’Oréal ممکن است رشد فروش 12 درصدی را گزارش کرده باشد، اما به نظر می رسد که دوران رشد سریع برای بخش لو، آن به پایان رسیده است، زیرا محصولات مصرفی 10 درصد مشابه برای مشابه را به خود اختصاص داده است، در حالی که Luxe نسبتاً متوسط ​​6 درصد را به دست آورده است. Coty شاهد همین پدیده بود، به طوری که بخش بازار انبوه آن 12 درصد رشد کرد در حالی که لو، 7 درصد افزایش یافت. جای تعجب نیست که متخصص پرستیژ، شرکت های Estee Lauder با کاهش فروش 11 درصدی، پیش بینی کل سال خود را کاهش داد، اگرچه LVMH گفت که تقاضا همچنان انعطاف پذیر است.

از سوی دیگر، بازار انبوه از چیزی شبیه به رنسانس برخوردار بود، به طوری که Elf Beauty چشم انداز خود را پس از افزایش 33 درصدی در فروش و افزایش قیمت یونیلیور که رشد دو رقمی را به همراه داشت، افزایش داد. شایان ذکر است که همه برندهای انبوه برابر به دنیا نیامدند و The Body S،p و Revlon به مبارزه ادامه دادند.

بعد چه می شود؟ در حالی که بحران هزینه‌های زندگی امسال باعث ،ی و ناامیدی زیادی شده است، اما این همه خبر بدی در بخش مالی نیست. در حالی که ممکن است فصل تعطیلات بسیار مهم برای بسیاری از افراد به وجود بیاید یا ش،ته شود، زیبایی در مواجهه با تورم سرسام آور بسیار انعطاف پذیر است. حتی نشانه‌هایی از امید برای سال 2023 به شکل کاهش تورم در ایالات متحده و اسپ،ا وجود دارد، در حالی که تصمیم چین برای لغو سیاست‌های صفر کووید می‌تواند یکی از بازارهای کلیدی زیبایی را احیا کند. با این حال، تأثیر افزایش قیمت انرژی، هزینه های مواد غذایی و افزایش نرخ وام مسکن را نباید دست کم گرفت و ممکن است تقاضا برای محصولات لو، و سفر در غرب را تا سال 2023 کاهش دهد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/finance-in-2022-inflation-inflation-inflation/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با