ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو-رژ دونی

در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود. در این لایه‌ شبکه‌های مستقلی مستقر شده‌اند که هر کدام از آن‌ها فعالیت‌های مربوط به شبکه خود را انجام می‌دهند. هم‌چنین توجه کنید که مسئول اموری چون تولید بلاک، جمع‌آوری اطلاعات تراکنش‌ها و اجماع محلی بر عهده این لایه است.

  • ژائو همچنین گفته است «صنعت ارزهای دیجیتال لحظاتی تاریخی را سپری می‌کند، بایننس از نظر مالی همچنان قوی است و از هر زمستان بازار گذر خواهد کرد».
  • طبق گفته الگورند، این اولین باری است که یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از فناوری بلاک چین برای ضمانت‌نامه‌های بانکی و بیمه‌ای استفاده می‌کند.
  • ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند.
  • قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد.

البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین. به‌طور خلاصه، اگر یک کاربر بخواهد درگیر کندی سرعت و کارمزدهای بالای اتریوم نشود، می‌تواند با قراردادهای هوشمند، توکن‌های خود را به شبکه پالیگان منتقل کند و به همان اندازه، ارز دیجیتال ماتیک دریافت کند. سپس اگر این کاربر بخواهد از شبکه پالیگان خارج شود، توکن‌های خود را می‌سوزاند. زمانی که توکن‌ها سوزانده شوند، آن قرارداد هوشمندی که در ابتدا ایجاد شده است، توکن‌های اتریوم را با انتقال از شبکه پالیگان به اتریوم، به کاربر بازمی‌گرداند. محدودیت توکن ماتیک؛ ارز ماتیک، توکن بومی شبکه پالیگان است که برای پرداخت کارمزد و تقویت امنیت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند. برای حل مشکل مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم 1، نیازمند پروژه های لایه دوم هستیم تا بتوانیم تراکنش هایی سریع تر و ارزان تر را در شبکه اتریوم داشته باشیم. پلتفرم پالیگان یکی از موفق ترین بلاکچین های لایه دوم برای اتریوم است که هزینه معاملات در زنجیره های جانبی این پلتفرم توسط توکن بومی آن یعنی توکن متیک پرداخت می شود. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۸.۵۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۹.۴۱ از حجم معاملات روزانه است. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است.

تحلیل تکنیکال ماتیک (پالیگان)

خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست. قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. کارآفرینی و افزایش منابع درآمد داخلی و حس دلنشین کسب درآمد در قالب پول الکترونیک و ارزهای دیجیتال را با ما تجربه کنید.

معایب ارز ماتیک

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.

آموزش فروش پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بفروشم؟

بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید .