اد برستل، شرکت مشاوره برند زیبایی ساندی باروز – WWD


چشم انداز توزیع زیبایی دارای بازیگر جدیدی است که توسط کهنه سربازان این صنعت تاسیس شده است.

اد برستل، مدیر ،ده فروشی کارکشته، و ساندی باروز، Burburs LLC را تشکیل داده اند، یک شرکت مشاوره برای برندهای زیبایی معتبر که به دنبال ورود به بازار ایالات متحده هستند.

برستل، که قبل از هدایت لیبرتی لندن و اخیراً در نیمن مار، کار می کرد، زم، را در سنگرهای هنری بندل و برگدورف گودمن گذراند، گفت که او و باروز در روزهای اولیه MAC Cosmetics با هم آشنا شدند. سندی اولین قرارداد خود را در ایالات متحده برای MAC بسته بود و من در هانری بندل کار می کردم. این مدت است که ما یکدیگر را می شناسیم.

رزومه باروز شامل معرفی ایزوپ، بایردو، سرژ لوتنز و لارتیزان پرفیومور در ایالات متحده، علاوه بر MAC است. هدف Burburs – یک ریف بر روی نام خانوادگی آنها – ،یب دانش ،ده فروشی Burstell با مهارت باروز در ساخت برندها است.

باروز گفت: «هر دوی ما می د،م که اگر آن را پرورش دهید و به درستی هدایت کنید، و اگر بتو،د به بنیانگذاران و سازندگان کمک کنید از اشتباهات گران قیمت تازه وارد جلوگیری کنند، می د،م که چه چیزی برای رشد وجود دارد.

با توجه به کاهش فروشگاه‌های بزرگ و عصر طلایی ،ده‌فروشی‌های تخصصی زیبایی، بازار ایالات متحده از زمان اولین ملاقات این دو شاهد تغییرات ،زه‌ای بوده است. برستل گفت: «قبلاً یک مدل قدیمی وجود داشت که می‌توانستید با تداعی خوب باشید. «اگر در بارنیز بودید، هر برندی می‌خواست آنجا باشد، هر فروشگاهی می‌رفت تا ببیند بارنیز چه می‌کند. اکنون، این وظیفه به وضوح بر عهده برندها است تا دیده شدن و صدای خود را ایجاد کنند. و من فقط می توانم به تعداد انگشت شماری ،ده فروش فکر کنم که دلارهای بازاریابی را صرف انجام روابط عمومی و رسانه های اجتماعی در یک استارت آپ کوچک کنند.

سندی باروز

باروز اضافه کرد: «شما ،ده فروش، دارید که به دنبال اکتشافات هستند، و شما به ،وان برند باید بتو،د مسیری را پیدا کنید تا خود را در مقابل افرادی قرار دهید که می خواهند آن اکتشافات را انجام دهند و چیزهایی را می خواهند که دیگران هنوز ندارند. “

مصرف کنندگان نیز بسیار باهوش تر شده اند و داستان سرایی به یکی از بزرگترین موانع برندهای کوچکتر در افزایش آگاهی تبدیل شده است. برستل گفت: «اگر داست، ساخته شده دارید، با تپش قلب از شما خواسته می شود. «اگر یک ،ده‌فروش آینده‌نگر داشته باشید که به مسائل از دریچه سرمقاله نگاه می‌کند، می‌تو،د داستان را آنطور که برند می‌خواهد بیان کند. چیزی که بسیاری از استارت‌آپ‌های کوچکتر نمی‌فهمند این است که شما فوراً به یک ماشین بزرگ نیاز ندارید.»

اگرچه ورود به ،ده‌فروشی نقطه قوت شرکت است، اما باروز اذعان داشت که این یک کار تمام عیار نیست. او گفت: “قرار گرفتن در قفسه شما را به موفقیت نمی رساند.” «شما باید توانایی برقراری ارتباط با یک داستان بسیار جذاب را داشته باشید، و آن داستان را به میلیون‌ها روش بیان می‌کنید – برخی با کلمات، برخی با تصاویر و برخی دیگر با انتخاب کاری که انجام می‌دهید. و همه چیز باید با هم ب،بد.”

آنها اغلب به برندها توصیه می کنند که از ،ده فروشی شروع کنند.

برستل گفت: «مردم فکر می‌کنند چون ایالات متحده از نظر جغرافیایی بسیار وسیع است، باید تا حد امکان در فروشگاه‌ها حضور داشته باشند. «امروز چگونه به یک برند کمک می‌کند؟ ما می گوییم که آن را متوقف کنید، برند را توسعه دهید، ابتدا مستقیماً با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید، و سپس همیشه می تو،د بعداً با یک ،ده فروش صحبت کنید.

حوزه کاری Burburs فراتر از ،ده‌فروشی به بیشتر جنبه‌های ساخت برندهای با طول عمر می‌رسد. ما به فروشگاه نگاه می کنیم، به ارتباطات و پیام رس،، مجموعه محصولات، سطوح قیمت گذاری نگاه می کنیم. سپس ما یک تقویم 12، 24، 36 ماهه انجام می‌دهیم که همه چیز مانند توزیع را نشان می‌دهد.» برستل گفت. “این کاملاً 360 است. وقتی مردم می پرسند ما درگیر چه چیزی هستیم، ما می گوییم که در همه چیز دخالت می کنیم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ed-burstell-sandi-burrows-burburs-advisory-1235664044/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با