رشد سریع فروش Ulta Beauty شروع به کاهش می کند – WWD


قیمت سهام Ulta Beauty در معاملات پس از بازار روز پنجشنبه به میزان 10 درصد کاهش یافت زیرا دوره رشد سریع فروش آن شروع به تعدیل کرد.

فروش خالص در سه ماهه اول سال مالی 2023 با 12.3 درصد افزایش به 2.6 میلیارد دلار در مقایسه با 2.3 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته رسید. این تقریباً با پیش بینی 2.62 میلیارد دلاری تحلیلگران مطابقت داشت.

فروش قابل مقایسه، که شامل فروشگاه های باز حداقل 14 ماهه و فروش تجارت الکترونیکی است، 9.3 درصد در مقایسه با افزایش 18 درصدی در سه ماهه اول سال مالی 2022، افزایش یافته است.

اسکات سترستن، مدیر ارشد مالی، طی تماسی با تحلیلگران گفت: «ما با پیش‌بینی اینکه رشد بی‌سابقه در بخش زیبایی تعدیل شود و فضای تبلیغاتی افزایش یابد، وارد سال 2023 شدیم. “این روندها در سه ماهه اول تحقق یافت و در نتایج ما منع، شد.”

همانطور که در سه ماهه قبلی اتفاق افتاد، فروش در دسته انبوه در Ulta Beauty سریعتر از نمونه های معتبر رشد کرد، اما ،ده فروش تاکید کرد که هنوز زود است که بگوییم آیا این نشانه ای از کاهش تجارت در یک محیط اقتصادی نامطمئن است یا خیر.

دیو کیمبل، مدیر اجرایی، در طول این تماس اضافه کرد: «مشکل است با قطعیت بد،م که رشد قوی محصولات انبوه به دلیل تعامل قوی با برندهای انبوه نوآورانه مانند Elf و La Roche Jose است یا به دلیل افزایش حساسیت به قیمت مصرف کننده است. .

تفکیک اعداد نشان داد که مراقبت از پوست بهترین مقوله عملکرد آن را بار دیگر با پرستیژ و انبوهی که باعث رشد دو رقمی کامپوزیت می‌شود، بود. لوازم آرایشی رنگی رشد تک رقمی بالایی را برای سه ماهه ایجاد ،د، در حالی که دسته‌های عطر و حمام رشد دو رقمی پایینی داشتند، در حالی که دسته مو صاف بود.

در همین حال، ،ب و کار خدمات آن، رشد دو رقمی کامپوزیتی را دوباره در این سه ماهه به همراه داشت که ناشی از رشد خدمات برش و استایل، فوران و آرایش است.

چشم انداز 2023 آن برای فروش خالص اکنون 11 تا 11.1 میلیارد دلار است، در حالی که پیش بینی قبلی 10.95 تا 11.05 میلیارد دلار بود.

درآمد خالص با 4.7 درصد افزایش به 347.1 میلیون دلار در مقایسه با 331.4 میلیون دلار در سال گذشته رسید. کاهش سود هر سهم 9.2 درصد افزایش یافت و به 6.88 دلار رسید که بالاتر از پیش بینی وال استریت 6.82 دلار بود.

“در حالی که ما انتظار داریم که محیط عملیاتی به تکامل خود ادامه دهد، ما به انعطاف پذیری مقوله زیبایی و توانایی خود برای ایجاد سهم و رشد سودآور با مدل ،ب و کار اثبات شده خود، مجموعه ای متنوع و بهترین در ک، خود، یک صنعت اطمینان داریم. کیمبل گفت که برنامه وفاداری پیشرو و تیم در سطح جه، ما

کیمبل بعداً در طی تماس با درآمد، خاطرنشان کرد که Ulta همچنان شاهد فشار ناشی از کاهش موجودی است، تا حدی به دلیل جرایم ،ده‌فروشی سازمان‌یافته، روندی که سایر ،ده‌فروشان نیز تجربه می‌کنند.

او گفت: “ما راهنمای تمام سال خود را به روز کرده ایم تا تداوم این روند را منع، کند.” “کوچک شدن ما نتیجه عوامل مختلفی است. سرقت، به‌ویژه جرایم ،ده‌فروشی سازمان‌یافته یا ORC چالشی نگران‌کننده است، به‌ویژه که شاهد افزایش خشونت و پرخاشگری در طول این حوادث بوده‌ایم.»

قبل از انتشار نتایج، سهام Ulta با 0.8 درصد افزایش به 485.12 دلار بسته شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ulta-beautys-rapid-sales-growth-begins-moderate-1235664935/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با