آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند

این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد. در آخر، لب ها نیازی به داشتن رنگ بیش از حد مشخص ندارند. معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید.

  • عدم اختصاص زمان مناسب برای انجام آرایش در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد.
  • با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد.
  • بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد.
  • اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید.

اگر شما بخواهید برای این فرم صورت آرایش زیادی استفاده کنید و از اقلام مختلف آرایشی استفاده کنید اصلاً انتظار آرایش شیک و به روزی را نداشته باشید. با چند قلم لوازم آرایشی ساده می‌توانید صورت گرد خود را آرایش کنید. برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . برای آرایش صورت گرد همانند سایر فرم‌های بینی باید ابتدا لوازم آرایشی مناسب با رنگ پوست را آماده کنید.

بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. آرایش صورت گرد به معنی این نیست که شما تنها با چند ترفند ساده شکل هندسی صورت خود را تغییر دهید. آرایش صورت گرد با آرایش صورت‌های کشیده فرق دارد و بیشتر آرایشگران ترفندهایی را به کار می‌گیرند تا صورت فرد قدری کشیده شود و زیبایی و جذابیت آن دو چندان شود. برای کاهش گردی صورت باید به‌صورت اصولی روی تمامی اجزا کار شود.

دلیل تیره شدن کرم پودر و نحوه جلوگیری از آن

ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید.

انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟

در ادامه با معرفی چند تکنیک ساده می‌توانید فرم کشیده و زیبایی به صورت گرد خود ببخشید. مطابقت نوع میکاپ با فرم صورت کمک می‌کند تا شما علاوه بر پوشاندن عیب‌های صورت به فرم ایده آل خود برسید. انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند. ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد. در سبک و مدل آرایش ژاپنی یا شرقی؛ تمام حالت های رنگی فقط از یک تناژ رنگی استفاده میکنند.

کرم پودر تیوپی مات شماره 305

در بسیاری از موارد پوست لب‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و شرایط آب‌وهوایی، خشک می‌شود و ترک می‌خورد. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.