بهترین استراحتگاه ها و اسپاهای قابل رزرو در سال 2023 – WWD


با هوای سرد و استرس تعطیلات در راه، تعطیلات گرمسیری و استراحتگاه های سلامتی ممکن است در ذهن شما باشد. خوشبختانه، مجموعه ای از افتتاحیه های اخیر و اولین برنامه های برنامه ریزی شده در سال 2023 هیچ کمبودی برای مکان های دیدنی باقی نمی گذارد.

با ارائه‌های درم، فراوان – از صورت‌ها و ماساژهای سنتی، سوئیت‌های حرارتی، حمام‌ها و حتی تجربیات آموزشی در مورد هنر عشق‌ورزی پرانرژی – شاید بهتر باشد که هیچ سنگ آبگرم را کنار بگذارید.

Susurros del Corazón، مجموعه Auberge Resorts

Susurros del Corazón، مجموعه Auberge Resorts.

مجموعه Auberge Resorts

نوامبر امسال، جدیدترین استراحتگاه اوبرژ در مکزیک در ساحل پونتا دی میتا افتتاح شد. آبگرم استراحتگاه جدید، اوندا، در اوایل سال 2023 افتتاح می شود و مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه های سلامتی از جمله یوگای خنده، مراسم افتتاحیه چاکرای قلب و آموزش در مورد هنر عشق ورزی پرانرژی را ارائه می دهد. این اسپا شامل یک مرکز تن، اندام و حرکت و 11 اتاق درمان است که کارهای سنتی بدن، درمان های زیبایی، برنامه ریزی روزانه و ک، های تن، اندام را ارائه می دهد. برای ،، که به دنبال ماجراجویی در خارج از آبگرم هستند، استراحتگاه یک گشت و گذار برای تماشای نهنگ ارائه می دهد که مهمانان می توانند آهنگ های نهنگ را تجربه کنند، که سپس ضبط شده و به یادگاری شخصی ویرایش می شوند.

شبه جزیره استانبول

سوئیت حرارتی شبه جزیره استانبول.

با حسن نیت شبه جزیره استانبول

این ملک ساحلی در گالاتاپورت استانبول، ،یه که قرار است در اوایل سال 2023 افتتاح شود، دارای 177 اتاق و سوئیت مهمان و همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی به مساحت 18030 فوت مربع است. این واحه سلامتی شامل حمام‌های سنتی ،یه، سوئیت حرارتی و است، شنای سرپوشیده 25 متری و همچنین هشت اتاق خصوصی درم، برای خدمات رفاهی، زیبایی و آرامش است. برنامه‌های تندرستی داخل اتاق شامل مراقبه‌های صوتی هدایت‌شده، آیین‌های مراقبت از خود رایحه‌درم، و تمرین‌ها می‌شود.

W سیدنی

W سیدنی

W Sydney که قرار است اوا، سال 2022 افتتاح شود، در بندر دارلینگ در نزدیکی مرکز شهر با سواحل و مکان‌های دیدنی شهر واقع شده است. مکان جدید، متشکل از 585 اتاق مهمان، شامل یک اسپای Away با پنج اتاق و سوئیت درمان، غلاف‌های استراحت، یک بار زیبایی، سونا و اتاق‌های بخار است. درمان ها از خدمات آرایش و اپی،یون تا اسکراب بدن، صورت و ماساژ را شامل می شود.

شش حس وانا

وانا، یک استراحتگاه سلامتی در دهرادون، اوتاراکند، در هند، به یک استراحتگاه شش حس تغییر نام داد، که اقامت را برای اه، سلامتی شخصی هر مهمان سفارشی می‌کند. در طول حداقل سه شب اقامت، مهمانان برنامه های سلامتی، آیورودا، یوگا و طب تبتی را تجربه می کنند. در طول اقامت، مهمانان می توانند محصولات اسپا خود را در بار کیمیاگری بسازند و عادات خواب سالم را از طریق برنامه Sleep With Six Senses ایجاد کنند.

World Spa NYC

World Spa NYC

برای ،، که در این فصل به آب و هوای زمست، پایبند هستند، World Spa، یک حمام شهری جدید و باشگاه سلامتی حمل و نقل در بروکلین، نیویورک وجود دارد. این واحه سلامتی 50000 فوت مربعی مجموعه ای از تجربیات اسپا را از سراسر جهان با هزینه پذیرش ارائه می دهد، از جمله ب،اهای اروپای شرقی، سوناهای فنلاندی، حمام های ،ی و مراکشی، نمک درم، هیمالیا و انسن های ژاپنی. درمان‌های آبگرم اضافی، از جمله ماساژ و صورت، می‌تواند به برنامه سفر سلامتی فرد اضافه شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/best-resorts-spas-2023-global-wellness-1235418841/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با