Unilever Ventures در Esqa، یک برند زیبایی اندونزیایی – WWD سرمایه گذاری می کند


پاریس – برند زیبایی وگان اندونزیایی Esqa در یک دور سری A که توسط Unilever Ventures، سرمایه گذاری مخاطره آمیز و شعبه سهام خصوصی Unilever هدایت می شود، 6 میلیون دلار جمع آوری کرده است، که اولین حمله خود را با این سرمایه گذاری به آسیای ج، شرقی انجام می دهد.

East Ventures نیز به این بودجه کمک کرد.

طبق آزمایشگاه ا،یستم دیجیتال iStrata به نقل از داده های Statista، Esqa اولین برند لوازم آرایشی وگان است که در اندونزی راه اندازی شده است، بازار زیبایی که سریع ترین رشد را در ج، شرقی آسیا دارد.

اسکا به خاطر محصولات آرایشی خود شناخته شده است، اما به تازگی به مراقبت از پوست نیز گسترش یافته است. این برند دارای 120 واحد نگهداری سهام است که هر کدام دارای گواهی حلال هستند – در کنار وگان.

از طریق پلتفرم‌های همه‌کاناله، به‌ویژه از طریق بازار، تجارت الکترونیک و وب‌سایت مستقیم به مصرف‌کننده خود فروخته می‌شود. از نظر آجر و ملات، Esqa در فروشگاه های Sep،ra، Watsons و لوازم آرایشی محلی در 47 شهر اندونزی حمل می شود. Esqua از طریق فروشگاه های Sociolla نیز دامنه دسترسی خود را در ویتنام گسترش داده است.

در آسیای ج، شرقی، این برند در کشورهایی مانند ویتنام، سنگاپور و ما،ی حضور دارد.

Esqa توسط سیندی آنجلینا، که به ،وان مدیر اجرایی آن خدمت می کند، و Kezia Trihatmanto، مدیر ارشد محصولات این برند، تاسیس شد. طبق بی،ه اسقا، هدف آنها این بود که زیبایی لو، را هم کاربردی و هم مقرون به صرفه کنند.

در بی،ه این برند آمده است: «با طبقه متوسط ​​رو به رشد، Esqa در بهترین موقعیت برای استفاده از این بازار ماساژ با محصولات فراگیر خود است که برای ساده ، روال زیبایی ،ن مدرن طراحی شده است.

Trihatmanto در این بی،ه گفت: “نوآوری در خط مقدم برند ما قرار دارد.” «رویکرد ما این است که جه، فکر کنیم و منطقه ای عمل کنیم، بنابراین اسقا در تشخیص روندهای بین المللی سریع است، اما پذیرایی می کند. [them] مطابق با پوست آسیایی و خواسته های محلی، با توجه به تمرکز مشتری محور ما، ارائه محصولات مورد نیاز مشتری.”

آنها گفتند که مدیران اسکا در ابتدا به دنبال جذب سرمایه نبودند، زیرا این برند به طور مداوم سودآور بوده است.

آنجلینا گفت: “اما ما متوجه شدیم که با رشد ،ب و کار به تخصص استراتژیک نیاز است.” “با تخصص Unilever Ventures در مشارکت با بنیانگذاران رویایی در ساخت برندهای مصرف کننده نمادین در سراسر جهان و ا،یستم قوی East Venture در اندونزی، Esqa را قادر می سازد تا مرحله بعدی رشد خود را آغاز کند.”

این شامل مقیاس‌بندی توزیع همه‌کانالی و دسترسی به شهرهای جدید در داخل و خارج از کشور، در عین حال افزایش پیشنهاد محصول، جمع‌آوری استعدادها و تقویت استراتژی بازار آن است.

Pawan Chaturverdi، شریک Unilever Ventures، گفت Esqa در حال تبدیل شدن به «یکی از هیجان‌انگیزترین برندهای زیبایی مستقل در ج، شرقی آسیا است».

او گفت: «توانایی اسقا برای نوآوری یک خط هیجان انگیز از محصولات با توجه به روندهای بین المللی در حالی که مطابق با نیازهای محلی است، در موفقیت اولیه آنها مؤثر بوده است.

آوینا سوجیارتو گفت: «تقاضای رو به رشد برای محصولات زیبایی با کیفیت بالا، هایپرمحلی و مقرون به صرفه وجود دارد، و ما مطمئن هستیم که مواد طبیعی نوآورانه و محصولات گسترده Esqa، Esqa را به پیشروی در بازار زیبایی در ج، شرقی آسیا سوق می دهد. شریک در East Ventures.

دیگر سرمایه‌گذاری‌های زیبایی که توسط Unilever Ventures انجام شده است عبارتند از True Botanicals، Nutrafol، Frank Body و Plum.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/unilever-ventures-invests-indonesian-beauty-،nd-esqa-1235433526/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با