Superzero جدیدترین برند مراقبت از موی تمیز سفورا است – WWD


برند مراقبت از موهای بدون آب Superzero در حال تغییر است.

این برند تازه فرموله‌شده و بسته‌بندی‌شده، هشت میله شامپو مخصوص نیاز، سه میله نرم‌کننده و یک حضور آنلاین جدید در Sep،ra را معرفی می‌کند، که در آن همه محصولات با قیمت 28 دلار در دسترس خواهند بود.

فرضی که برند بر روی آن ساخته شده است – که مراقبت از موهای بدون آب را قانع کننده می کند – ی،ان باقی می ماند و فقط تقویت می شود.

Conny Witke که در سال 2020 با Gurval Caer بنیانگذار Superzero بود و قبلاً به مدت 10 سال مدیر اجرایی Tweezerman بود، گفت: “در همه جا، محصولات پایدار زمان بسیار سختی دارند – شما به یک جایگاه خاص می رسید، و بس.” ما می‌خواهیم نقش شامپو و نرم‌کننده را بالا ببریم، تا مواد جامد را برای مصرف‌کننده‌ی پرستیژی که کمی در آمدن به میز تردید دارند روی نقشه قرار دهیم. [bar ،ucts]”

ویتکه با اعتقاد به تمرکز دقیق روی عملکرد، کلید “پیشرو در مراقبت از مو بر پایه نوار” خواهد بود، ویتکه هر شامپو و نوار نرم کننده را با یک مجتمع اختصاصی 360 Triflex، متشکل از فناوری ایجاد پیوند (برای اولین بار برای این برند) فرموله کرد. )، عامل مرطوب کننده تریولئین و ،یبی سفارشی از مواد فعال بسته به نوع و اه، مو.

Wittke در مورد انتظارات فروش برای راه اندازی مجدد اظهار نظری نکرد، اما منابع صنعتی ،ن می زنند که Superzero می تواند بیش از 4 میلیون دلار در ،ده فروشی در سال 2023 انجام دهد.

ویتکه، که ادعا می کند شامپوی Superzero است، گفت: “این یک رویکرد جامع برای فرمو،یون است، که از درک ما ناشی می شود که مردم شامپو و نرم کننده خود را بدیهی می دانند، در حالی که در واقع نباید این کار را انجام دهند، زیرا تاثیر قابل توجهی بر سلامت طول، مدت مو دارند.” میله ها پنج برابر بیشتر از بطری های شامپوی مایع غلیظ هستند.

نرم‌کننده‌های جدید این برند در سه سطح شدت تولید می‌شوند که با تراکم مو و سطح وز مطابقت دارد، در حالی که شامپوها بر اساس آسیب و سطح موخوره، نیاز پوست سر و رنگ، و نوع مو متفاوت هستند. از جمله مواد فعال این خط می توان به عصاره آملا، روغن درخت چای، کره شی، بابونه، زغال سنگ و کراتین اشاره کرد.

خط جدید نوار شامپو و نرم کننده سوپرزیرو.

خط جدید نوار شامپو و نرم کننده سوپرزیرو.

ع، محترمانه

Superzero همچنین بسته بندی رنگی قبلی خود را به نفع بسته بندی خا،تری مینیمالیستی “eco-luxe” حذف کرده است.

ویتکه گفت: «در مکالمات ما با Sep،ra که از اواسط سال گذشته شروع شد، مشخص شد که باید موقعیت برند خود را تقویت کنیم و برندسازی را ارتقا دهیم تا در سطح احساسی‌تری با مشتریان ارتباط برقرار کنیم.

در ادامه این تلاش، Superzero از آرایشگر مشهور جنی چو – که مشتریانش شامل جما چان و کامیلا مورونه هستند – به ،وان سفیر استفاده کرده است و بازی TikTok خود را با یک آهنگ و کمپین اصلی آینده و تعدادی از آهنگ های جدید افزایش می دهد. مشارکت اینفلوئنسر پروفایل

در اوا، سال جاری، این برند قصد دارد مومیایی‌کننده‌های بدن خود را پس از ارتقاء مربوطه خود مجدداً معرفی کند و به دنبال گسترش مراقبت از پوست صورت است.

ویتکه، با تشبیه پتانسیل زیبایی شکل نواری با افزایش زیبایی “پاک” در سال های اخیر، گفت: “تمرکز ما در حال حاضر این است که مصرف کننده ای را جذب کنیم که سطحی از آگاهی از محیط زیست دارد، اما سخت گیر نیست.” “صنعت زیبایی یک مصرف کننده گسترده از پ،تیک است و ما می د،م که راه بهتری وجود دارد – این باید برای مردم بی خیال شود.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/clean-،nd-superzero-re،nd،ards-sep،ra-in-bid-to-bring-waterless-hair-care-to-new-heights-1235602293/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با