در بحبوحه تغییرات جه، C-suite خود، سفورا در حال تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی جه، است.
دبورا یه، که در حال حاضر به ،وان معاون اجرایی، مدیر ارشد هدف جه، و مدیر ارشد بازاریابی Sep،ra برای آمریکای شمالی خدمت می کند، از اول ژانویه به طور انحصاری به ،وان مدیر ارشد هدف جه، تغییر خواهد کرد.
ژان آندره روژو، رئیس و مدیر اجرایی Sep،ra Americas، در یادداشتی که توسط WWD مشاهده شد، خاطرنشان کرد: «با ذهنیت استراتژیک تیز و اشتیاق واقعی او به مردم و طرفداری، مید،م که او سفر هدف ما را به مسیری تبدیل خواهد کرد که صنعت را تعریف کند. وی افزود که به گیوم موت، مدیرعامل جه، ،دهفروشی که به تازگی منصوب شده است، گزارش خواهد داد.
یه برای پر ، این شغل به پاریس نقل مکان خواهد کرد.
این حرکت به منظور خدمت به “نیازهای رو به رشد نقش هدف جه، خود” است، اما روژو اضافه کرد که “دبورا در ایفای نقشی دوگانه چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان، کار فوق العاده ای انجام داده است.”
جستوجوی داخلی و خارجی برای یافتن یک مدیر ارشد بازاریابی جدید ادامه دارد و تیم بازاریابی مستقیماً به Rougeot گزارش میدهد.
او همچنین در این یادداشت خاطرنشان کرد که «توسعه تلاشها پیرامون هدف جه، ما اولویت اصلی سفورا است».
دبورا ده سال حرفه ای باورن،ی با ما در Sep،ra، آمریکای شمالی داشته است. او به تبدیل Sep،ra به یک مقصد زیبایی الهامبخش، فراگیر و آموزشی کمک کرده است.» این یادداشت با اشاره به امضای اولیه سفورا از تعهد 15 درصدی و کمپین خود ما متعلق به چیزی زیباست، ادامه داد.
Sep،ra ماه گذشته انتصاب موته را فاش کرد. Sep،ra که هنوز تنها بازیگر جه، ،دهفروشی لوازم آرایشی معتبر است، در بازارهای کلیدی با رقبای در حال توسعه و دیجیتالی ماهر مبارزه میکند. در اوایل سال جاری، سفورا دوباره وارد بریت،ا شد و همچنین در حال غوطه ور شدن در تجارت الکترونیک در چین است.
طبق گزارش WWD، طبق منابع صنعتی، انتظار میرود فروش Sep،ra در سال جاری از 10 میلیارد یورو فراتر رود.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sep،ra-promotes-cmo-deborah-yeh-1235446232/