Saie Taps 37 برند زیبایی برای هر بدن – WWD


نزدیک به 40 برند آرایشی دلیل جدیدی برای تجمع پیدا کرده اند.

کراول به WWD گفت، کمپین Every Body، که توسط بنیانگذار و مدیر اجرایی Saie طراحی شده است، Laney Crowell، ت، جمعی از 37 برند آرایشی برای جمع آوری پول برای SisterSong، یک سازمان ملی است که “از افرادی که بیشترین تاثیر را از ممنوعیت سقط جنین دارند، حمایت می کند.”

هر برند یک محصول پرفروش را در یک کارتن سبز رنگ بسته بندی می کند تا در وب سایت کمپین که روز سه شنبه راه اندازی می شود به فروش برساند. صد درصد درآمد حاصل از هر محصول به SisterSong اهدا خواهد شد. بر اساس وب سایت این سازمان، آن[draws] هزاران نفر در جنبش” و “[builds] مهارت‌های فعالان می، شغلی، و همچنین «بسیج پایگاه بزرگی از ،ن رنگین پوست و متحدان در واکنش سریع آنلاین و حضوری».

برندهای شرکت کننده عبارتند از Alpyn Beauty، By/Rosie Jane، Caliray، Elf Cosmetics، Fable & Mane، Freck Beauty، Furtuna Skin، Glow Recipe، Hatch Mama Beauty، Herbivore Botanicals، The Inkey List، Iris&Romeo، Josie Maran، Jouertes. McLeod, Keys Soulcare, Kinfield, Kopari, Live Tinted, Make Beauty, Maude, Mega،, Mented Cosmetics, Nécessaire, Nette, The Nue Co., The Outset, Pacifica, Phlur, Prose, Saie, Tenoverten, Topicals, Veracity, Versed, W3ll مردم و جوانان به مردم.

کراول گفت: «من به رقابت اعتقادی ندارم، قدرت فوق‌العاده‌ای در تعداد وجود دارد که از همکاری ناشی می‌شود. کمپین Every Body تبدیل به بزرگترین کمپین عدالت باروری شده است که صنعت زیبایی تا به حال داشته است و وقتی با این ایده دیوانه وار به آنها نزدیک شدم از واکنش های برندها بسیار هیجان زده شدم. این یک “بله” قاطع تقریباً در سراسر صفحه بود.”

مجموع دسترسی اکانت های اینستاگرام این برندها به 13.8 میلیون فالوور می رسد، در حالی که فالوورهای TikTok آنها به 2.4 میلیون نفر می رسد. اینفلوئنسرهایی که برای این کمپین انتخاب شده اند، مجموعا ۲۵۵ میلیون دنبال کننده دارند و بنیانگذاران این برندها به ۲۸.۳ میلیون نفر در اینستاگرام می رسند.

“دسترسی بزرگ خواهد بود. صادقانه بگویم که این ربطی به رقابت ندارد، با ایجاد تغییر واقعی ربط دارد و ما می تو،م با هم تغییر واقعی ایجاد کنیم.» کراول ادامه داد. زمان کمپین همچنین به انتخابات میان‌دوره‌ای مربوط می‌شود که در 8 نوامبر برگزار می‌شود. «امید ما فقط جمع‌آوری بودجه و افزایش آگاهی نیست، بلکه این است که گفت‌وگو درباره میان‌دوره‌ای را بزرگ کنیم.»

کراول گفت که اهمیت پشت کارتن‌های سبز بیرونی «از باندهای سبز و دود سبزی که در سراسر تظاهرات سقط جنین وجود داشته است الهام گرفته شده است و رنگ سبز در آرژانتین آغاز شد. این نماد امید، سلامت و زندگی است… همه این برندها برندهای جه، هستند، این یک موضوع جه، است و ما در همبستگی جه، در کنار هم ایستاده ایم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/saie-taps-30-beauty-،nds-for-every-،y-campaign-1235400012/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با